Syyllisen etsintä [Tanssijat] (Dina 2005-02-23 23:15)
haluan et se haluaa tanssia mun kaa
Ihana kirjoitus. Minusta tuo oli se pointti... siis että nirppa on jokainen joka ei halua tanssia mun kanssa. Ja se harmittaa, sillä onhan se saakelin loukkaavaa jos kaikki ei halua tanssia mun kanssa. Minä kun olen kaikin puolin kelvollinen, en näe itsessäni mitään sellaista miksi kaikki ei haluaisi tanssia mun kanssa. Hyvä on, en ehkä ole mikään kilpatanssijatasoinen seeprakenkäpartaveitsi, enkä ehkä ole sijoittunut missään missikisoissa millekään sijalle, mutta muuten olen ihan mukiinmenevä niin että kyllähän kaikkien pitää haluta mun kanssa tanssia. Ei ole mitään syytä miksi kaikki ei haluais tanssia mun kanssa, en ainakaan itse keksi yhtään...
Olen siisti ja puhdas, vaatteitten värit ei riitele, osaan mennä kaikki kappaleet varmasti tahtiin, hyvä viejä saa minut vietyä aika moneen kuvioon ja tanssiin, ainakin toisen kappaleen aikana, en haise, en puhu rumia ainakaan vieraille, hymyilen ja katson silmiin, en tupakoi, ja vaikka tupakoisin niin en ainakaan sisällä, enkä juo alkoholia... ja vaikka joisin niin en ainakaan tansseissa, ja vaikka nyt tansseissakin niin en ainakaan enempää kuin yhden, no okei ehkä kaksi siideriä. Niin että miksi kaikki ei haluais tanssia mun kans? Ne on vaan ne NIRPAT kun ei halua. Miesnirpat... onk ne ny sitte nipoja. nih.