[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Syyllisen etsintä [Tanssijat] (Dina 2005-02-23 23:15)

Syyllisen etsintä

Dina
2005-02-23 23:15

Hyvät ihmiset miettikää vähän vanhoja kirjoituksia. Yleensä kaikki mitä ei ole etiketinmukaista käytösta tulee yhdestä ja samasta ryhmästä: nirpat. Tietääkseni tämä ryhmä muodostaa vähemmistön tanssipaikoilla, silti ne saavat näköjään hyvinkin paljon aikaiseksi. Olisikohan syytä yleistää vähän enemmän. Onko todennäköistä että aloittelijat hakevat ihmisiä pelkästään tästä ryhmästä? Mielestäni olisi paremmin jos ns keskinkertaista tanssitaitoa omaavat ihmiset hakisivat aloittelijoita tanssimaan, sitten kumpikaan ei tarvitse miettiä niin paljon parin taitotasoa.

Itse osaan kyllä antaa pakkeja ja olen luokiteltu nirpaksi, mutta silti en koe että palstalla olisi esiintynyt minua loukaavia kirjotuksia. Mutta nyt alkaa mielestäni olla joku metsästyskausi menossa kun peräänkuulutetaan eri ihmisten tuntomerkkejä tai pitäisi pistää merkkejä rintaan. Tämä on kaukaa haettu ja liioiteltu vertauskuva mutta niin ne teki natsisaksassakin. Eli rauhoittukaa nyt jo!

Olen aika usein eri mieltä palstalla esiintyvien kirjoitusten kanssa mutta aina ei kannata esittää mielipiteitä julkisesti. Ei myöskään aina kannata etsiä syyllisiä vaan miettiä miten asioita voidaan muuttaa tai parantaa siihen suuntan kun itse haluaa ilman niitä. Ja aina ei löydy /saa selitystä.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]