Mahtavat tanssit kerholassa [Tanssipaikat] (Tangopassion 2005-02-14 10:56)
Jotkut tanssit ovat kokemisen arvoisia. Kerholan tanssit osoittautuivat semmoisiksi.
Mikä teki tansseista hyvän. Loistava musiikki molemmilta orkestereilta, upeita tanssijoita oli paikalla, pääsi nauttimaan todella tanssimisesta. arg.tangosta-jenkkaan, polkkaan ja masurkkaan, kyll maar ilta mitä mainioin.
Lämpimät kiitokset kaikille neitosille, jotka kanssani jaksoitte tanssahdella.
Sitten vähän toisenlaiseen asiaan, olen tässä viime aikoina kysellyt eri miehiltä, tuleeko heille oikea olkapää/hartia/käsi kipeäksi naisen kanssa tanssiessa, kun itselläni tulee suurimman osan naisista kanssa käsi kipeäksi.
Olen mietiskellyt, että onko minun käteni niin herkkä, ettei se kestä mitään, mutta onneksi olen saanut lohdutukseni tietää, että toisillakin miehillä sama ongelma. Mutta mistä se johtuu, roikkuuko nainen käden päällä, vai eikö hänellä ole paino omilla jaloilla?
Myös miehen vientityylissä voi ilmeisesti olla vikaa, kun on myös niitä miehiä, joilla tätä kyseistä ongelmaa ei ollenkaan esiinny. Joten hyviä neuvoja otetaan mielellään vastaan.
Mukavaa ystävänpäivää kaikille ja loppuun toteamus, toivottavasti tanssit jatkuvat yhtä hyvinä kuin eilen kerholassa-jookosta!