[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Kaisaniemen hakualueen painopiste [Pulina] (Josef 2004-03-17 15:13)

Kaisaniemen hakualueen painopiste

Josef
2004-03-17 15:13

En ole viimeaikona (en kyllä aiemminkaan) tansseissa oikein hyvin memestynyt. Pakkeja on tullut. Seurattuani hakualueista käytyä keskustelua, olen oivaltanut, että olen hakenut väärästä paikasta: eturivissä on liian ammattitaitoisia vaatimattomalle osaamiselleni, vasemmalla pakittavia nirppanurkkalaisia, oikealla mummoja laukkuineen, rivistön takana sopimattomia hakijoita (siis minua) pakoilevia tanssihaluisia neitoja. Jotkut naiset mainitsivat hyvistä asemistaan 3.-5. rivissä. Aikani pohdittuani, päättelin, että parhaan hakutuloksen saisin hakurivistön painopisteestä.

Eilen menin Kaisaniemeen testaamaan teoriaani. Ensin mittasin hakurivistön pituuden ja leveyden eri paikoista. Naiset mainitsivat jotain liamanuljaskojen uusista menetelmistä, kun konttailin mittanauhan kanssa pitkin lattiaa. Lopulta painopiste oli määritelty. Teippasin lattiaan punaisen ristin merkiksi.Sitten menin ulos jäähdyttelemään punaisia poskiani.

Tunteellinen tango alkoi, ja suunnistin määrätietoisesti kohti painopistettä. välillä olin eksyä käsilaukkujen joukkoon, missä minua arvioitiin liian heiveröiseksi laukkua kantamaan, välillä putkahdin ulos hakurivistä ja oli otettava uusi suunta. Lopulta pääsin tavoitteeseeni. Punaisella ristillä seisoi Ramona ja hymyili kannustavasti. Juuri kun olin pokkaamassa, takaa ojentui rautaisen ammattitaidon ja vuosien kokemuksen antamalla varmuudella Humppiksen käsi, joka johdatti Ramonan tanssilattialle.

Lopun iltaa ristin kohdalla hakurivissä oli naisen mentävä aukko.

Murphy näytti tanssivan joka kappaleen mitä upeinpien neitojen kanssa. Kysyinkin häneltä konsultin neuvoa. -Mistä haet, kun saat tanssia kaikki kappaleet? Murphy viittasi hakurivistön päähän. Siinä oli lattiaan piirretty pesuvadin kokoinen punainen ympyrä. Ympyrän sisällä luki: "Tästä hakee Murphy!"

Harvoin olen nähnyt viiden naisen seisovan niin pienellä alueella.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]