[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Onko hyviä ideoita? (Lilja 2002-10-23 9:52)

Tricksterille

Irri
2002-10-27 23:30

Asioista on usein monia oikeutettuja mielipiteitä.

Siksi onkin hyvä että keskustelemme asiasta ja annamme erilaisia näkemyksiä, vaihtoehtoisia tapoja toimia.

...joista hän voi valita parhaaksi kokemansa.

Edellisistä asioista olen niin samaa mieltä että jos vielä enemmän olisi samaa mieltä niin olisinkohan sitten jo eri mieltä?

Korttipeleistä en mitään tiedä mutta jos mielipiteeni saavat aikuisen miehen noin tuohtumaan niin taidankin alkaa harrastaa niitä. Tai olisikohan pasianssi sittenkin turvallisempi vaihtoehto...

Olenpa huomannut, että yleisesti ottaen säännöt tanssiasioissa ovat hyvinkin selvät. Mutta kun inhimillisiä olentoja olemme niin aina löytyy joku joka tietoisesti tai tietämättömyyttään ei niitä noudata. Parhaassa tapauksessa tämä ilmenenee luovuutena ja lahjakkuutena, pahimmillaan taas epätoivottuna käytöksenä. Ja veteen piirretty viiva kulkee edellistenkin välissä.

Minulle luontevimmat keinot ongelmallisten tilanteiden hoitamiseen ovat empatia ja huumori. Joku muu saattaa selvittää tilanteet joillain aivan päinvastaisilla tavoilla. Mikäpä minä olen kenenkään keinoja arvostelemaan. Mutta sen verran kuitenkin rohkenen sanoa että elämää helpottaa huomattavasti jos osaa edes hitusen nauraa myös itselleen.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]