Elokuvista lisäoppia? (melkein tanssiasiaa) [Pulina] (Josef 2003-12-02 9:31)
Hei,
olin männäviikolla tanssimassa pitkästä aikaa ja kyllä täytyy sanoa että hyviä tanssijoita ovat papat, ei minua mikään estä tanssimasta hyväkuntoisen, reippaan, hyvin tanssivan papan kanssa, vaikken itse olekaan mummoikäinen. Näin läheltä kun eräät naiset ylpeästi käänsivät selän kun heitä vähänkin vanhempi mies tuli hakemaan. On se aika outoa kun ollaan niin kranttuja että vain tietyt hakijat kelpaa. Sellaiset sais tosiaan laittaa aika ison pinssin rintaansa tai vaikka leiman otsaansa missä lukee En tanssi tuntemattomien kanssa. Noh, kai papat on tottuneet pakkeihinkin jo pappaikään mennessä, mut aika tylyä on jos ollaan niin hyviä tanssijoita ettei kelpaa kuin pari, kolme tiettyä tuttua joiden kanssa veivataan... voisivat järjestää ihan omat tanssit keskenään. Olen ymmärtänyt että tanssit on MYÖS sosiaalinen tapahtuma eikä sitä tarvis ottaa niin tosissaan vaikka olis kuinka hyvä tanssija. Tai sitten pitäis todella olla sertifikaatit rinnassa, minkä luokan tanssija olet ettei kukaan erehdy hakemaan väärästä kastista... ;D