[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Uusi arka(puu)jalka utelee minne mennä? (Marikki 2003-10-29 18:47)

Uusi arka(puu)jalka utelee minne mennä?

Marikki
2003-10-29 18:47

Olen jäänyt tähän palstaan koukkuun,pakko käydä päivittäin tarkistamassa mistä puhutaan.Tanssin opettelun olen aloittanut noin vuosi sitten ja kursseilla käyn kerran tai kaksi viikossa. Pitäisi kai vihdoin uskaltautua hakemaan kokemusta oikeista tansseistakin. Nyt sitten pähkäilen että minne uskaltautua esim. perjantaina, Kärköläänkö,jos saan jonkun työkaverin houkuteltua mukaan kuskiksi vai Puistokulmaan, minne saattaisi päästä yleisillä kulkuneuvoilla kun niiden varassa olen?

Palstaa lukemalla saa kivasti tietoa eri paikoista ja myös etikettisäännöistä tanssipaikoilla, mulla on vaan sama tunne kuin muutamilla muillakin uusilla tuntuu olevan, että tieto lisää tuskaa ja kynnys lähteä haettavaksi kasvaa korkeaksi. Ja se kynnys että uskaltaisi itse hakea on vielä korkeampi.Saattaa vielä osaamattomuudellaan pilata jonkun osaavan illasta pari tanssia. Niin ja vielä yksi kysymys, minne mennä hakurivistä jos ja KUN tulee jotain mitä ei lainkaan osaa tanssia (jos nyt on edes pelkoa että joku hakisi).

Hyvää tanssillista syksyä/talvea konkareille ja rohkeutta kaikille uusille lähteä mukaan.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]