[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Se on täytetty... (Humppis 2003-10-19 10:05)

Tanssittajan kriteerit tanssitettaville? Täsmennän

Josef
2003-10-24 10:47

(Objection 2003-10-23 15:54) kirjoitti:

"Saisinko tarkempaa tietoa miespuolisilta. Millä kaikilla tavoilla "kaikki naiset" ovat vaarallisia? ; ) "

Tässä tarkempaa tietoa:

Kaikki naiset ovat vaarallisia. Tämä on aivan oma ja ihan subjektiivinen näkemykseni. Naiset ovat vaarallisia koska:

1. Naiset ovat vaarallisempia kuin tiikerit. Tilastokeskuksen tietojen mukaan tiikerit kynsivät Suomessa vain 0-1 henkilöä vuosittain. Naiset sensijaan raapivat terävillä kynsillään yli tuhatta miestä vuosittain (nämä ovat vain viranomaisten tietoon tulleet tapaukset). Tästä seuraakin se tutkijoiden jo ennalta tietämä tulos, että naiset ovat ainakin 1000 kertaa vaarallisempia kuin tiikerit. Tansseissa tämä vaarallisuus pyritään elimoimaan siten, että miehen takissa on olkatoppaus, joka suojaa miehen herkkää ihoa naisen oikean käden kynsiltä. Naisen vasenta kättä mies taas pitää tiukasti omassaan ja estää näin raapimisen.

2. Naiset levittävät kamalia bakteereja. Kuten tiedetään, naiset pussaavat mielellään koiria ja kissoja ja muita suloisia kotieläimiä (ja joskus ohimennen miehiäkin) ja näin levittävät näitten eläinten bakteereja edelleen. Tansseissa tämä bakteerivaara on otettu huomioon siten, että mies yleensä pitää naista turvallisen matkan päässä itsestään ja jos jokin tanssi vaatii lähempää kontaktia tai jopa vartalovientiä, ei mies suinkaan pidä naista naama naamaansa vasten, vaan turvalliseti poski poskea vasten.

3. Naiset ovat liikenteessä vaarallisia. Kovin monta kertaa olen joutunut törmäysvaaraan liikenteessä kun olen jäänyt katselemaan ohi kulkevaa sutjakasta naishenkilöä.

Olen tässä osoittanut naiset vaarallisiksi ja jäänkin odottamaan heidän palautettaan: - sanojen semantiikan säilällä selkään suomimista - pilkunviilaajan piikillä pitkin paljasta pintaa pistelyä Tämä palaute olkoon sitten lopullisena osoituksena naisten vaarallisuudesta.

Toisaalta naisten vaarallisuus on hyvä asia. Miehet näet pitävät vaaroista (esim. Indiana Jones, James Bond ja monet muut mielikuvitushenkilöt). Naisissa meitä miehiä kiehtookin vaaran viehätys :-))))

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]