Millainen mies on taitava tanssija? (Suke 2003-08-05 16:58)
Jäin eilen illalla miettimään miksi kutsuisi miestä joka on teknisesti hyvin taitava tanssija, mutta joko ei osaa tai ei viitsi huomioida pariaan.
Hain naistenhaulla jive-tyyppiseen musiikkiin taitavaa herraa jonka olen nähnyt tanssivan upeasti monenlaisia tansseja. Hän nyökkäsi ilmeen muuttumatta ja aloitti svengaamisen jo matkalla lattialle. Sitten alkoi show - vauhdikasta pyöritystä joka suuntaan, niin että joka kuviolla minut heitettiin jonkun toisen parin eteen tai päälle. Rytmi meinasi kadota kun kaikki energia meni varomiseen ja siihen ettei kaatunut aina kun kolahti.
Kavaljeeri jammasi kyllä koko ajan näyttävästi, ja varmaankaan kenellekään joka katsoi ei jäänyt epäselväksi, että minä en pysynyt koko aikaa mukana hänen vauhdissaan.
Kahden kappaleen jälkeen hän ei saattanut minua takaisin paikalleni, vaan taputti minua säälivästi olalle ja lähti pois ja antoi minun tallustella itse minne sitten meninkin.
En varmasti ole maailman paras jenkkitanssija, mutta en huonoinkaan, ja yleensä pysyn kyllä varsin hyvin viejieni mukana ja kivaakin on. Nyt ei ollut kivaa ainakaan minulla.