[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Gallup: Limanuljaskat (Gentleman 2003-07-01 20:06)

Gallup: Limanuljaskat

Gentleman
2003-07-01 20:06

Aihe näistä tanssipaikoilla kiinniliimautuvista "sedistä" ja "tädeistä" on ollut jo niin vahvasti esillä, että on jo gallupin paikka. Kertokaahan tanssiystävät kuinka usein joudutte limanuljaskojen hyökkäysten kohteeksi. Ehkä olisi paikallaan mainita myös tanssipaikka ja oma ikä/limanuljaskan arvioitu ikä. Olisi hyvä saada pieni kartoitus paikoista jotta nuoret (ja muutkin)voisivat mahdollisesti jo etukäteen varautua ko tilanteisiin.

Meku 2003-07-01 20:25 =>

Todella harvoin. Onneksi. Ehkä pari kertaa urani (n. 5 vuotta) aikana. Liekö ikä turvana? 41 v. :-) Yksi hakija huohotti korvaani, yök! Toinen pyrki liian läheiseen hmm.. vartalokontaktiin. Paikkoja en muista, mutta Kaakkois-Suomen lavoja kiertelen. Nämä "herrasmiehet" eivät kuitenkaan kuuluneet lavojen vakiokävijöihin.

Päivi 2003-07-01 20:50 =>

Paikat Pavi ja Riutta. Tyyppejä tulee mieleen sellainen 6 kpl ensimmäisen tanssivuoteni ajalta... Siitä on jo kahdeksan vuotta, mutta edelleen kaikki nuo tyypit pyörivät lavoilla. Enää minua ei tuon tyyppiset sedät hae (lienenkö liian vanha?), tai sitten pääsen nykyään sellaisista kätevämmin eroon, joten eivät jää niin traumaattisina mieleen.

Joykop 2003-07-01 21:55 =>

Kaksi tätiä kolmen vuoden aikana. Siis tämän vuoden täti on vielä kohtaamatta.

Kukonhiekka ikää ~40v. Puhui ruotsia. Selvästi ottanut jotakin.

Jyväskylän Viihdekeskus ikä ~20v (ei siis perinteinen ahdistelijatäti). Ei haissut, kuten edellinen, mutta varmasti ottanut kuitenkin jotakin.

Eli ei kovin pahoja. :)

Janne

Emäntä 2003-07-01 22:40 =>

Aina toisinaan. Onneksi nykyään harvoin. Mutta se johtuu kyllä iästä, ja tietty siitä että tällainen Emäntä on aika epätodennäköinen limanuljaskan kohde ;-) mutta näitä on ollut Pavilla, Ruusulinnassa... ainakin.

Enemmän olen viime aikoina törmäilly sellaisiin herroihin joille on vaikea pala huomata että tämä Emäntä onkin varattu. Eli ensin ollaan mielinkielin, mutta sitten kun sormukset huomataan niin ei enää olla tuntevinaan. Mistähän tämä mahtaa johtua?

Saara 2003-07-02 8:19 =>

Osuu kohdalle noin joka toinen vuosi, vaikka luulin jo, että ikä suojelee :)

Tiivistelmän löytää tietystä Tampereen tanssiravintolasta eksoottisempana versiona: heiveröiset arabit eivät kai voi vastustaa isoa vaaleaa naista ?

Typyli 2003-07-03 22:20 =>

On se kiva kun joku vaivautuu tälläiseen galluppiin. Ja vastaukset on ollu yllättävän positiivisia, olisiko siis minun aika lätkäistä oma inhorealismini peliin. Eli kaikki nämä vuodet olen joutunut kärsimään joka ikisenä tanssi-iltana jonkinasteisesta limanuljaskasta. Olen ennenkin havainnut olevani "mörkömagneetti", enkä muista ainoatakaan ns täydellistä tanssi-iltaa. Aina on ollut vähintään yksi ehdokas hilaamaan sitä hyvää tanssifiilistä alaspäin. Mutta onneksi ei näin kaikilla

Kommentit: [Kande]

Tanssikone 2003-07-17 9:36 =>

Vuosia sitten ollessani uusi tytöntyllerö tanssilavoilla, kohtasin jos jonkinlaisia silmänvilkuttajia, mauttomia, ja jopa törkeitä hiippareita lavoilla. Yritystä heillä oli riittämiin asti, ja ei siinä nuori tyttönen muuta voinut, kuin pistää hiljaa hantiin sen kun kerkesi. Useimmiten asia tulikin pikkuhiljaa selväksi -eipä parane yrittää kähmiä tahi lirkutella tuhmuuksia!

Vuosien kuluessa ja tanssi-itsetunnon kohotessa en enää jää hiljaiseksi. Aivan hiljattain eksyttyäni nitrotansseihin Kallioniemeen Korialle pari papparaista yritti kyllä "parhaansa", mutta kuuli suorat sävelet! TOIMINTAA, KANSSASISARET JA -VELJET! Ei kannata pilata tanssinautintoaan alistumalla jonkun ahdisteltavaksi, vaan on parempi ottaa ohjat omiin käsiinsä ja sen jälkeen yliote tilanteesta!

En ole tiukkapipo! Olen kyllä hyvällä huumorilla mukana, mutta hampaat irvessä en enää tanssi...

Kommentit: [Krakataskussa]

Tanssikone 2003-07-17 9:50 =>

Olen minäkin tansiurani aikana törmännyt jos jonkinlaisiin silmänvilkuttajiin, mauttomiin, jopa törkeisiin hiipparehin tanssilavoilla. Vuosia sitten olin sen verran ujo, että panin edellämainituille hiljaa hanttiin, eli käytännössä en keskustellut ja jos joku yritti rutistella, työnsin häntä konkreettisesti poispäin itsestäni. Kyllä sekin konsti tehosi, asia tuli useimmiten ymmärretyksi ennemmin tai myöhemmin.

Nykyään en hukkaa aikaani limanuljskojen kanssa. Taannoin eksyin nitrotansseihin Kallioniemeen, ja kuinka ollakaan, pari papparaista halusi heti kokeilla kepillä jäätä, mutta kuinka ollakaan, heiltähän paloi näpit! Eli sanoin suorat sävelet ja palautin sedät ruotuun. SUORAA TOIMINTAA, KANSSASISARET JA -VELJET! Mitäpä sitä iltaansa pilaamaan kenenkään äklötyksen tähden, kyllä niistä eroon pääsee, kun ottaa itse ylivallan tilanteesta. ;-)

MUTTA: älkää tanssiko hampaat irvessä, vaan uskatakaa edelleenkin flirttailla kevyesti hyvällä huumorilla -siitä tuskin pahastuu kukaan. Epätoivoiset iskuyritykset ovat luku sinänsä!

Hyvää loppukesää kaikille! Tansseissa tavataan!

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]