Malka omassa silmässä - gallub (Tapani 2003-06-12 14:27)
Ei haeta kiitoshakua. Nirsoillaan. Pukeudutaan väärin. Puhutaan pahaa, kohteen kuullen tai selän takana. Annetaan pakkeja ilman hyvää syytä. Törmäillään ja jyrätään muita tanssijoita. Ei olla kilttejä aloittelijoille. Ollaan humalassa. Haetaan vain ja ainoastaan tuttuja. Ja niin edelleen... Kuten kaikki ovat varmasti tätä palstaa lukiessaan huomanneet, niiden syntien lista mihin muut tanssijat lavoilla syyllistyvät on pitkä ja kirjava.
Joku näitä asioita selvästi tekee. Mahtaako ketään olla tämän palstan lukijoissa vai ollaanko täällä puhtoisia ja ehdottoman hyvätapaisia pulmusia? Minä en ole, mutta onko muita? Tulkaa, ja tunnustakaa syntinne, niin saatte ne anteeksi - ja ehkä tulee myös samalla mietyttyä olisiko omassa käytöksessä jotan parantamisen varaa. Ja olisihan se samalla tervetullutta vaihtelua :)
Eikä sitten mitään nössöilytunnustuksia vahingoista tai sellaisista asioista joita et itse pidä paheksuttavana, vaan ihan oikeaa huonoa käytöstä jonka olet tehnyt tahallasi. Se, että olet vasta myöhemmin tajunnut toimineesi tökerösti hyväksyttäköön.
Itse syyllistyn toisinaan siihen että en ole kiltti aloittelijoille ja laskeudu tanssimaan heidän tasollaan - varsinkin jos tulee nopeita ja hyviä kappaleita ja ottaa päähän kun aloittelija menee ja hakee juuri silloin. Yleensä yritän olla kiltti, mutta aina en... Nirsoiluun tulee myös joskus syyllistyttyä ja tanssi jätettyä väliin vain siksi että omat lemppariparit ovat jo menneet, vaikka tuntemattomiakin naisia olisi mainiosti voinut kokeilla.
Muita syntisiä?
(Ajatellaanpa positiivisesti) Tähän listaukseen saa kirjoittaa íhan vapaasti itseänsä kehuen viimeisimmän "Hyvän työnsä" mitä on tehnyt tanssinsaralla ja taputtaa itseänsä selkään sanoen "Hyvä minä!"
Kommentit: [Päivi]