[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Kuntotalolla viimeistä kertaa [Tanssipaikat] (Setzer 2008-10-12 2:24)

Kuntotalolla viimeistä kertaa - No, eipäs :)

Juulia
2008-10-12 12:43

Koskaan ei sovi sanoa, että viimeistä kertaa :)))) Tilanne voi muuttua - hetkessä! Olikin yllätys, että olitkin rohjennut tulla paikalle ! Heti ensimmäisille tanssihypyille mä sua kävin hakemassa! Vaikkakin jo huomautit hakuvaloista ;).

Mies, jolla on kiiltävät kengät ja suorat housut, hienoinen paitoineen, tanssitaitoa unohtamatta, ei voi vastustaa ! Kiitos, Setzer.

Mikkelistä tultiin joukolla Tanssihullujen kanssa bussilla. Matka kouvolaan sujuikin liian joutuisasti - Hyvässä seurassa oisi voitu mennä, vaikka Inariin asti. Niin, aina mulla ei olekaan noin hyviä meno ja tulo eväitä! D.

Nyt olin laittanut aidot helmikorvikset korviin, jos vaikka joku bongais. Illan aikana ei kuiteskaan kukaan uusi tuttavuus ilmestynyt hakemaan ja sanomaan : Tässä mä nyt oon ! Että, sillein, vanhat tutut muistivat hakea ja pitää hereillä. Hyviä tanssimiehiä kylläkin!

Alkuillasta pääsin hyvin tanssimaan, mutta jo heti klo. 21.30 huomasin, että tässä sitä taas "röhötetään" puomilla ja ihaillaan muiden tanssimenoa! Ihahaa .. Kertaakaan en mennyt istumaan, sen puomin taakse! Koska, tanssimaan olin tullut!

Nuoria ja nättejä naisia olikin paljon paikalla! Luulisi, että siitä massasta jo löytyisi ihan kelle vaan, jos on haku päällä !

Miehet, olihan niitäkin, muttei niin paljon kuin edellisellä Tulenliekin tansseissa. Harmikseni en myös nähnyt Iitiän lavan miehiä paikalla :( Yksi kouvolan poikii oisi kyllä saanut tulla mua tanssittamaan , muualla oli .

Nikkimies Kullervo olikin paikan piristys - meillä nuo askeleet sujuu :) JTH - taidan olla jo liian vanha siua hakemaan, joten en vaivannut;)

Nämä ihanat Mikkelin miehet! Onneksi muutama malttoi myös minua hakea. Naistentunnilla muistin hakea vain kahta miestä, he ovat suosikkejani (salaisuus).

Siellä kun katseli menoa, ei voinut olla huomaamatta MIESTÄ, jolla oli punainen paita ja harvinaista - sandaalit jalassa! Hän haki ahkerasti naisia miestentunnilla. Naistentunnilla taas näytti, ettei häntä kukaan hakenut!!! Minä tein säälihaun. Tiesin, että kaveri tanssii ihan omilla askeleilla, mutta osaanhan miekiin muutella askeleita, joten hauskaa olikin ne kaksi diskosooloilua hanen kanssaan ! Kaverilla olikin haku päällä ja muuta mukavaa sain kuulla - Harmi vain, ettei tainnut paikan naiset ymmärtää erikoisen omaperäisen miehen "päälle"...

Kahvilla tulikin käytyä jopa kaksi kertaa. Sillileipiä menikin pari. Vettäkin tuli käytyä laskemassa hanasta - laitoin nikkinikin mukiin. Säpinää ei syntynyt sittenkään - Vain vanhat tutut miehet tanssittivat loppuillastakin.

Kiva olikin nähdä siellä Pistohiekan miehiä, mies Imatralta olikin useammat hitaat mun sylissä. Niin, ja se punapaitainen Jousimies oli ihahanaa ;) Horoskooppimerkit taitaa jo käydä mun "päähän".

Viimeiset valssit mentiin Mikkelin miehen käsivarsilla. Saattomiestä tai kantomiestä bussille en paikalta saanut - D.

Kiva oli reissata mukavassa seurassa ja hyvällä "bussipaikalla"! Kouvolassa on hyvät tanssit, mutta mun tuulet puhaltaa ihan muille "vesille" - Varmaankin se johtuu noista kaksilahkeisista ;) Ja horoskooppimerkeistä !!! D.

Uusi viikko alkaapi, joten taas tanssitaan ! Keskiviikkona Anttolanhoviin sois tulevan tanssitaitoisia MIEHIä ! Perjantaina Solmuun ja lauantaina Tulenliekkiin ! Bensa palaa, mutta sinne mennään missä ootellaan :)

Tanssin Iloa ! ja Aurinkoa ! t. Juulia ja Mikkeli

P.s Sit tätä ei missäään nimessä Jyviin ! - kiitos -

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa palstalla] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]