[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Nurmijärvi-Satulinna-akselilla [Tanssipaikat] (Jerryjee 2008-09-21 12:41)

Satulinnassa vähän viihteellä

Aito
2008-09-21 12:57

Olipas tanssi-ilta ja eilinen päivä. Hymyssä on vieläkin suu, enkä oo enää edes huppelissa ;)

Aloitetaan alusta. Perjantaina olin Sinitaivas-tansseissa Kapiksella (kiitos vaan kaikille siellä olleille - ilta oli varsin onnistunut, varsinkin kun lähtöfiilikset oli jostain ihan alta arvosteluasteikon. Plussan puolelle jäin siis paljonkin illan aikana ja jälkeen.) ja Savolainen oli hakemassa Kisarannasta ihanaa Ystäväämme meille yöksi ja lauantaipäivän viettoon. Kotona olin yöllä hiukan ennen noita kahta, joten siinä laitoin yöpalaa ja valmistelin paikkoja. Yöllä kello näytti melkein neljää ennenkuin uni sitten vihdoin tuli. Lauantaiaamuna sitten heräsin siihen kun ihana ystävätär kiepsahti Savolaisen paikalle ja toivotti hyvää huomenta. Siinä sitten pyyhittiin Nukkumatin hiekat silmistä ja kahvin jälkeen lähdettiin IhaNaisen kanssa shoppailee vähän kaupungille. Ihanaa oli käyskennellä kaikessa rauhassa hyvässä seurassa ja sain jopa uusia vaatteita vähän ostettuakin. Vähän oli mustanpuhuvia, mutta tuo ei kyllä mikään yllätys ollut ;)

Kotona sitten poitsu tuli pariksi tunniksi kotona käymään että isänsä pääsi vähän urheilemaan ja poika heittäytyikin IhaNaisen kaulaan useamman kerran. Kun viisivuotiaan suusta kuulee "Sä olet kyllä tosi ihana nainen" niin aika paatunut ihminen täytyy olla, jos sydämen kohdalla ei jotain tunne ja jos hymy ei huulille kaarru. Illansuussa sitten alettiin valmistautua HUOLELLA illan tansseihin, hyvän ruoan ja juoman merkeissä. Just kun oli valmistautumiset käynnissä, soitti Jääpuikko että päästäisiin kaikki hänen kyydissään Satulinnaan eli Savolainenkin pääsisi vähän viihteelle eikä tarvis olla kuski. Hän kaivoi välittömästi putelit esiin ja voi sitä naurun rätkettä mikä autossa oli kun Hämeenlinnaan matkustettiin. Matkat olikin yks parhaimpia hetkiä illasta, ainakin huumorin puoleen. Matkalta haettiin vielä yks hotelliasukas ja niinpä sitten hyvillä mielin vähän yli kahdeksan Satulinnan ovesta sisään astuttiin.

Ekaan naistentuntiin asti jaksoin hyvin seisoa rivissä ja pääsinkin hyvin tanssimaan. Sitten ekan naistentunninkin (kyllä sen toisenkin) hain kuin heikkopäinen, niin yläkerrassa kuin alhaallakin. Sitten tuli ensimmäisen juomatauon paikka. Hauskaa huumoria viljeltiin yläkerrassa. Sitten tulikin hetki mennä bändin poikain puheille koska IhaNainen tuntee heitä. Minäkin pääsin VIHDOIN VIIMEIN halimaan noita ihQuja soittajia, toivottavasti ei jää viimeiseksi kerraksi. Kovin paljoa en rivissä sitten enää seissytkään, mutta tanssin kyllä varsin paljon. Mulla oli vähän toisenlainen taktiikka eilen ja se pelasi hyvin. Vähän liian vähän sain oman kullan kanssa veivattua, mutta onneks sitten viimeinen tunti nupusteltiin tiukasti yhdessä.

Yks juttu jäi kaihertaa vähän kun yks herrahenkilö jonka synttärilahja oli edelleen mun käsilaukussa hävis ennenkuin ehdin antaa sen. No onneks sain muutaman tosi herkkuhetken parketilla miehen kanssa, joten ei niin harmita että jäi onnittelusuukot ja halit taas antamatta ;D No, kannan tuota korttia mukanani vaikka hamaan hautaan, jos joskus saan tilaisuuden antaa sen. Lämmin kiitos fiilistelybiiseistä ja höpöttelystä, vaikka minä en kyllä höpötellyt - täyttä totta kaikki mitä suustani päästelin ;)

Kinojake ei muhun iske, mutta Syke sitäkin enemmän. Eilen harmitti vaan kun niitä ihania slovareita ei tullut koko iltana :( Plääh, vähän pettynyt olen, mutta eihän sitä nyt aina voikaan kaikkia herkkukappaleita soitella.

Tanssit oli siis hiukan erilaiset mutta erittäin erittäin ihanat ja mukavat. Teki tosi hyvää. Jälkimainingit tänään kotona Savolaisen kanssa (ne muistot) oli myös tosi ihanat. Kiitos vaan kaikille eilisille herkuille, tanssittajille, ystäville ja erityisesti IhaNaiselle ja Savolaiselle :) Kyllä välillä tekee hyvää ottaa vähän iloa enemmänkin irti ;)

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]