[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Sillanpää??? [Esiintyjät] (MyyMyy 2008-09-17 8:53)

Sillanpää

Jenkkis
2008-09-19 11:36

Minun kokemukseni perustuu Tunturihotellin tansseihin, viikko sitten. Kun Sillänpää esiintyi, tilaa ei todellakaan ollut tanssia. Kaikki seisoivat ja katselivat tanssilattialla.

"Men in black" on tosi hyvä eli tulee se nautittavan tanssin mahdollisuuskin sitten joskus..! Tietysti Jari Sillanpää osaa ottaa yleisön, kuten minulle yksikin kertoi kyyneleiden valunneen silmistään kuunnelessaan Jarin tulkintaa jostain laulusta.

Viimeisenä päivänä Lapinkiertueellani olin Ylläksellä yhden ystäväni luona. Nautinnollisen laavulla istuskelun ja kahvinkeiton päätteeksi päätimme tehdä yhtä onnistuneen tanssi-illan. Vaihtoehdot oli: Sillanpää Äkäshotelli, Danny Pipola, Teuvo Oinas Ylläsrinne ja Jari Kujala & Jupiter Saagassa. Valitsimme viimeksi mainitun.

Kittilän taiturikolmikko teki tanssista TODELLA nautittavaa ja meillä oli runsaasti tilaa tanssia koko illan! Hanuristin itse säveltämä polkka kruunasi tanssi-illan!! Harmi vain kun kaikki loppuu aikanaan..!:-(

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]