[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Lista: Hakuflaksi vierailla tanssipaikoilla (5 vastausta) [Tanssipaikat] (Avanaq 2008-09-17 10:17)

Hakuflaksi vierailla tanssipaikoilla

Jerryjee
2008-09-18 10:41

Lähtökohtana on se, että naisilla ja miehillä tilanne on erilainen, johtuen vallitsevista hakukäytännöistä. Miehen näkemykseni siis tässä (tietysti).

Ja eräs nikki totesi, että eikös tanssivalla miehellä käy aina flaksi. (Ilmeisesti siksi, että naisia on aina enemmän).

1) Millä tanssipaikoilla on uusien kasvojen haastava päästä tanssimaan?

Harvoin käy, mutta Oulun Hietasaaressa oli viimeksi haastetta sen verran, että jäi mieleen.

Toisaalta sanonta "kukaan ei ole profeetta omalla maallaan" voi myös toteutua: Joskus "historian painolasti" esimerkiksi vieruslava Kisiksessä painaa liikaa, ja pitää lähteä kotiin. Käytännössä että naistenrivissä ei ole kuin niitä naisia, joita en itse tapaa hakea. Itse tähän on tosin osin "syyllinen", omaan valikoivuuteensa, en hae koskaan ns. laidasta laitaan. Ja niiden tuttujenkin osalta mahdollista on myös se, että nämä katsovat "velvollisuushakunsa" mua kohtaan suoritetuksi ja ovat ottaneet missiokseen hakea toisia. Tämä on toinen osa sitä "historian painolastia".

2) Millä lavoilla flaksi on hyvä myös uusille kävijöille?

Pakko kehaista viimeksi koettuja uusia paikkoja, eli Itiän ja Tirvan lavoja. Muita uusia en nyt muista.

Mutta näillä uusilla tulee juuri hienoja kokemuksia siksi, että tuota historian painolastia ei ole.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]