Uittamon unelma [Tanssipaikat] (Alfons Lyytikäinen 2008-09-07 17:43)
Turun Uittamo, kauniilla rantakalliolla sijaitseva, hieman Ruususen unta nukkuva paikka...
Aurinkoisena perjantaina 5.9.08 se heräsi ( monivuotisesta?) uneliaisuudesta sellaiseen eloon ja menoon jota ainakin minä kaipaan. Aluksi Rock´nSwing musiikkia, sitten normaalia monipuolista tanssimusiikkia...
Ja kas kumma, sekä Prinsessat että Prinssit heräsivät kuten sadussakin ! Ainakin osa Prinsessoista oli tullut hyvinkin kaukaa, ehkä kutsuttuina.
Kunpa tuo tapa yleistyisi viikottaiseksi, siis Prinsessojen ja prinssien herääminen!
Uittamon puitteet ovat niin upeat että soisi paikan täyttyvän useamminkin. Pienet puutteet, kuten vessojen lievä epäsiisteys jne ovat helposti huollettavissa.
Upeaa on sen sijaan itse tanssitila, sen erinomainen lattia ja TILAVA ulkolava, NAM! Varsinkin kun minulle suotiin etuoikeus tanssia illan kauneimmat tanssit viehättävän Raumattaren kanssa.
"Lämmittelyn" ei välttämättä tarvitse alkaa klo 18 mutta toivottavaa on se että KAIKENIKÄINEN KANSA tulee sinne miel silloin kun tanssit alkavat eli 20.00.
Ehkä ensi vuonna tuo, ja muutkin unelmat täyttyvät.
Kiitos kaikille mukanaolleille!
A