[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Kermojen kermaan heitettiin sokeria ja hiivaa, ja se paisuuuuu... [Tanssijat] (Stefanus 2008-08-28 10:40)

Kilpailuvietti naistenhaulla

Jora
2008-09-01 11:11

Hikviiva: ..vaikka olisi naistentanssit, ja hakuaika siis käännettynä päälaelleen, niin ihan yhtä lailla naiset kilpaa kiirehtien raastavat miehet lattialle.

Vähän samansuuntaisia havaintoja. Kiinnostavista "tapellaan", mutta minä saan istua rauhassa.

Marlen: ..mikäli odottaa seuraavan kipaleen alkua niin jää nuolemaan näppejään naisten haulla..naisia paljon ja hakuaikaa vähän.

Minä odottelen miestenhaulla vielä kappaleen alkamisen jälkeen ja jään lopulta nuolemaan näppejä, vaikka lähes aina joku nainen olisi vielä hakematta. Sinne jään useimmiten odottelemaan ikuisesti myös naistenhaulla, monien muiden miesten sekaan.

Tanssineiti: ..sitä en ymmärrä miten sitä naisimmeinen kerkee hakee kaikki miellyttävät kavaljeerit vastahakuna?

Tähän voi sanoa, että ei edes kaikki miehet ehdi tai jopa uskalla hakea niitä miellyttävimpinä pitämiään, vaikka olisikin useampia tilaisuuksia yrittää. Tanssineidolle kiitos rehellisyydestä. Usein naiset vain valittavat, etteivät ehdi hakea. Silti paljon miehiä jää hakematta.

Eija-Tuuli: Eli jos et ehdi hakemaan naistentunnilla takaisin, niin siitä saattaa seurata puolen vuoden hakusaarto miehen taholta.

Saattaa hyvinkin seurata, jos daami ei tee sitä vastahakuaaan vielä puolen vuoden aikana. Jokainen ymmärtää, ettei se vastahaku aina onnistu samana iltana. Itse jätän joidenkin kohdalla vastahaun tekemättä, koska en hae velvollisuudesta. Onneksi jotkut naiset kantavat velvollisuuden taakkaa, joten minuakin joku hakee takaisin.

Olisi mielenkiintoista käydä jossain etelän lavalla, kun ne tuntuvat olevan miesten paratiiseja. Kaikki miehet revitään lattialle sen lyhyen vuoron aikana. Täällä Hämeessä tilanne on jo ihan toinen. Jos jätetään tanssien ensimmäinen ja viimeinen hiljainen tunti huomiotta, naisilla on likimain yhtä paljon hakuaikaa. Johtuuko sitten juuri tästä, että paljon miehiä jää lähes aina hakematta. Taitaa lisäksi olla Suomessa seutuja, missä naisilla on aina virallinen oikeus hakea, kun se miehiltä ajoittain kielletään.

Saaton keskeytys on valitettavasti asia, johon itsekin syyllistyn. Joskus oma-aloitteisesti, joskus neito pyytää itse. On jotenkin turhauttavaa ja hämmentävää saattaa neito naismassan läpi sinne takaosaan (viralliselle hakualueelle). Ihmettelen vaan, miksi se massa alunperin siihen keskelle lattiaa kehittyy.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]