[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Kermojen kermaan heitettiin sokeria ja hiivaa, ja se paisuuuuu... [Tanssijat] (Stefanus 2008-08-28 11:20)

Erilaiset hakutavat

JTH
2008-08-31 16:12

"Anteeksi nyt vaan, kuulostaa kyllä hieman naurettavalta "

Kukin taaplaa tavallaan ja naurunaiheensa kullakin, mutta tällaisella harmaahapsella on jo nuo käytöstavat niin syvälle juurtuneet, etteivät ne heti tuohon ”mulle kaikki heti, muista viis” ajatusmaailmaan taivu. Muutoinkaan en tuollaisesta rynnimisestä välitä ja useimmiten vetäydynkin syrjemmälle naistenhaun aikaan, jonne nuo hätähousut eivät yleensä ehdikään kiireiltään poiketa.

"Jotenkin kuulostaa aika itsekeskeiseltä tulkinnalta, anteeksi nyt vaan, jos pitää kaikki naisten toimet tulkita niin, että ne johtuisivat juuri teistä!"

Omat toimeni parketilla liittyvät tanssiinkutsusta riviin palautukseen asti senhetkisestä daamistani ja näin odotan myös vastapuolen huomioivan minut.

"Ajat ja tavat muuttuvat; ennen seisottiin nätisti rivissä ja haettiin sieltä, nykyään ollaan hieman vapautuneempia ja voidaan tehdä haku muussakin kohtaa tanssisalia tai jopa sen ulkoupolella."

Kyllähän minä tuon tiedän, sillä tavoistani johtuen noin 80 % minuun kohdistuvista hauista tapahtuu jostain muualta kuin hakurivistä ja niistäkin noin 30 - 40 % naistenhaun ulkopuolella.

Kukin toimikoon tavallaan ja vakka kantensa löytää, mutta minulle kuitenkin on näin:

Reino:"Kyllä ainakin minusta tuntuu aika typerältä, kun daami heivaa minut kesken palautuksen."

JTH:"Kyllä tuo ainakin minulle vain vahvistaa sen käsityksen, että tanssimme oli neidolle pakkopullaa, jota vain ei hakuvaiheessa kehdannut suoraan sanoa ja kieltäytyä tanssiinkutsusta, kerran haluaa päästä mahdollisimman nopeasti meikäläisestä eroon."

Taaperrellen, JTH

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]