Kermojen kermaan heitettiin sokeria ja hiivaa, ja se paisuuuuu... [Tanssijat] (Stefanus 2008-08-28 11:20)
"Kyllä ainakin minusta tuntuu aika typerältä, kun daami heivaa minut kesken palautuksen."
"Kyllä tuo ainakin minulle vain vahvistaa sen käsityksen, että tanssimme oli neidolle pakkopullaa, jota vain ei hakuvaiheessa kehdannut suoraan sanoa ja kieltäytyä tanssiinkutsusta, kerran haluaa päästä mahdollisimman nopeasti meikäläisestä eroon."
Siis HÄH, ei ole ikinä tullut mieleenkään, että joku voisi tuon tilanteen NOIN tulkita!!! Anteeksi nyt vaan, kuulostaa kyllä hieman naurettavalta - mitä ihmeen väliä sillä on, kuinka pitkä saattomatka on?? Vai onko kyse siitä, että kaikkien pitää nähdä, minkä daamin te riviin talutatte? Jotenkin kuulostaa aika itsekeskeiseltä tulkinnalta, anteeksi nyt vaan, jos pitää kaikki naisten toimet tulkita niin, että ne johtuisivat juuri teistä! Ajat ja tavat muuttuvat; ennen seisottiin nätisti rivissä ja haettiin sieltä, nykyään ollaan hieman vapautuneempia ja voidaan tehdä haku muussakin kohtaa tanssisalia tai jopa sen ulkoupolella. Näin minä sen näen, ja aion vastakin hakea miehiä mitä erilaisimmilla tavoilla - tämä "kesken palautuksen kiittäminen" vain yhtenä tapana mainittakoon.
Ja kiittäessäni joskus miestä jo ennen hakuriviä osoitan siis luottamusta häntä kohtaan, että hän kyllä ymmärtää, vaikka ei saisi riviin asti minua taluttaa, koska varmasti ymmärtää, miten vähän hakuaikaa naisilla yleensä on ja miten vääristynyt mies-nais-jakauma on. En minäkään loukkaantuisi, jos joku kiittäisi kesken matkaa, jos hänellä olisi silloin näköpiirissä joku, jota ei muuten illan aikana meinaa kiinni saada - ja tämä tilannehan meillä naisilla on lähes kroonisesti.