Pohjanmaa on toista maata [Tanssipaikat] (Cake 2008-08-25 21:49)
Niin tämä kaksikielisyys (kieliriita) on tehnyt sen ettei meillä Pohjanmaalla koskaan tanssitoiminta tule kannattavaksi. Varsinaisella Pohjanmaallahan ei oikeastaan järjestetäkkään kuin ruotsinkielisten tansseja, joka on kylläkin mielestäni ihan kiva vaihtoehto AINA JOSKUS!! Näihin tansseihin löytyy haluavalle linkki ainakin Fuskaajien sivulta.
Minä vietänkin kiertolaisen elämää yksiölläni oikeastaan tään tanssitarjonnankin vuoksi. En koe että yksikään tanssireissuni olisi ollut huono. Jos väkeä on ollut niukasti niin silloin "taistellaan" paikalla olijoista. "Meillä Pohojammaalla on opittu tappelemahan. Soon jämti niin"!:-|
Mitä Kalliojärven tansseihin tulee, kesällä Keskiviikon naistentansseissa ei oikeastaan ehdi miesten riviin takaisin kun jo haetaan. Ennätys muuten on neljätuntia ja vartti päälle kun vasta ensimmäisen kerran onnistuin pääsemään ulos huilaan, silloinkin kädet silmillä ja seiniä myöten!:-) Väkeä on aina näissä tansseissa ollut todella paljon!! Muulloin ei jostain syystä tanssiväkeä siellä ole!?!
Minun on vielä pakko sanoa että vaikka liikunkin yksin pääsääntöisesti, en koe olleeni koskaan yksin "uudessakaan tanssipaikassa". Aina on löytynyt ihania tanssitettavia joista useasta on tullut uusi ystävä joka iloisesti tervehtii ja haluaa tanssia seuraavallakin näkemisellämme! Meillä varmasti kaikilla on päiviä jolloin tarvitsemme ystävän tukea, tanssimaailmasta minä ainakin olen sitä saanut ja paljon!!!