[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Sykehdittävää Sinitaivasta Mäntsälässä [Tanssipaikat] (Aito 2008-08-24 2:50)

Sykehdittävää Sinitaivasta Mäntsälässä

Aito
2008-08-24 2:50

Oli niin upeat tanssit Mäntsälässä, että nyt on pakko kirjoittaa pitkä (ja tunnepitoinen) tanssiraportti. Ne jotka eivät lässytyksistäni välitä, voivat heti siirtyä toisiin raportteihin, mikäli niitä nyt lauantai-illan tansseista ilmaantuu.

Minun PITI olla Savonpoejalle kuskina kun on raukka ollut mökillä hommissa koko viikonlopun, ettei olis tarvinnut ajaa, mutta koska ei ollut varmuutta kauanko hän tansseissa jaksaa olla, mentiin sitten kahdella autolla. Minä hain matkan varrelta (no okei pienen lisälenkin jouduin tekemään) Ystäväni ja me olimmekin kuin kaksi marjaa, toinen vaalea ja toinen tumma. Onneksi ei miehet sekoittaneet meitä. Meillä tuli nimittäin perjantaina 4 vuotta siitä kun Savolaisen kanssa ekan kerran Kolmilammilla tavattiin ja mulla on tallessa vielä hame mikä mulla silloin oli päällä. Niinpä vedin sen komerosta päälleni, jalkaan samanväriset kengät kuin silloin, paitakin oli melkein sama kuin silloin, hiukset vähän vaihtaneet väriä, mutta olivat samalla lailla ylösnostetut kuin silloinkin. Ja hetihän SP huomasi että mulla oli ne vermeet päällä kuin silloinkin kun hän minuun ihastui ;D Ja vielä kun hän sai tanssitella samannäköistä mutta blondia versiota minusta illan mittaan, niin varmasti muisti Savolainenkin tuon meidän ensimmäisen illan varsin hyvin.

Olin ajatellut että jos en kunnolla pääse illalla tanssimaan, rasitan itseäni varmuuden vuoksi päivällä juoksulenkillä ja kunnon hikijumpalla. No ehkä siinä olikin taikasanat sitten illan kulkuun: kun en odottanut pääseväni juurikaan parketille vaan nupustelevani vain nurkassa väsyneen Kullan kanssa, niin sitten mua haettiin kuin mitäkin huippua. Yks mies sanoikin etten sais kuulemma enää ikinä sanoa ettei Mäntsälässä mua haeta. Yritin vikistä että kun edellisinä kesinä ei oo haettu, mutta tuskin mies edes kuuli mun vikinää ;) Minua siis haettiin ihan koko illan. Aivan loppuun asti ei jaksettu (naisiakin tais olla vähemmän kuin normaalisti, muutenkin vähän vähemmän porukkaa, ihanaa, kerrankin vähän tilaa tanssia) mutta se aika mikä oltiin, tanssin käytännössä katsoen lähes kaikki tanssit mitä haettavana olin. Uskomatonta, mutta varsin totta. Savolainen jäi välillä toiseks, sitten kolmanneks, joskus näki vain takatukan vilahtavan salin perällä, mutta kyllä sai sitten monelle upealle slovarille kiinni ja päästiin menemään niin taivaallisia fiilistelyitä kuin vähän nopeampiakin tansseja.

Mehän tykätään kovastikin sekä Sykkeen että Sinitaivaan musiikista. Musiikillisesti ilta oli siis aivan täydellinen. En valita mistään. En edes samboista niinkuin yleensä, nekin sain nupustella Rakkaan kanssa penkissä.Mukavaa vaihtelua sekin. Yleisömäärään varmasti vaikutti se että lähellä olevilla lavoilla oli myöskin hyvät esiintyjät. Mutta se ei Mäntsälän menoa haitannut, hiki tuli, mahtavia kappaleita sai tanssia uskomattoman ihanissa syleissä jne.

Muutama juttu jäi erityisesti illasta mieleen. Esim Savolaisen kanssa tanssitut Sinä vain ja Sinitaivaan upeat slovarit loppuillasta. Meinasin nirvanaan vaipua kun siinä liitelin ihmisen käsivarsilla jota rakastan tolkuttomasti. Ehkä sekin vaikutti että se tanssi oli kullan kanssa tänään niin ihanaa, kun on ollut vähän kiire viikko eikä olla oikein ehditty kunnolla näkee. Joskus on tällainen ilta mennyt vähän mökötykseksi ja odotettujen toiveiden mentyä poskelleen - jopa riitelyksi, mutta tänään oli aivan upea ilta.

Sitten jäi mieleen ne kerrat kun oli useampi mies seisomassa mun edessä ja pokkaamassa yhtäaikaa. Itsetuntoa kummasti nostaa tuollainen, varsinkin kun täällä on niin paljon puhuttu tästä varattujen tanssittamisesta. Sitten jäi mieleen hyvin se kun eräs tännekin juuri vasta vähän aikaa sitten kirjautunut naisihminen halasi minua niin lämpimästi ja pitkään kuin vain voi. Eräät halaukset pois lähtiessä jäi myös mieleen: toteutetaan pian se mistä oli puhe, se olisi erittäin ihanaa!!!!!!!!

No sit jäi mieleen naistenhaku. Miehet on joskus kummallisia. Tänäänkin eräs mies sanoi häntä hakiessani että ei liiku kuin pusun voimalla. No minä olin jo alkuillasta järkyttänyt häntä tunnustuksillani, joten ajattelin että eipä tuo nyt kummoinen pyyntö ollut ja niin täräytin suukon suoraan miehen suulle ;D Se ilme olisi pitänyt kyllä saada taltioitua, niin hämmästynyt se oli. No mies lähti kyllä kanssani tanssimaan ja mielellään lähtikin.

Miksiköhän joidenkin ihmisten kanssa huumori pelaa ja toisien kanssa ei sitten millään? Savolaisen kanssa meillä on aina ollut samanlainen (hullu) huumori ja tänään tuolla tansseissa oli toinenkin mies, jonka kanssa usein enemmän nauretaan kuin tanssitaan. Niin tänäänkin - sen jälkeen kun olin läksyttänyt miehen julkisesti parketilla pataluhaksi (en säästellyt kirosanojani yhtään, suu olis pitäny pestä saippualla moneen kertaan, mut onneks ei poikani ollut kuulemassa ja ottamassa mallia) ja hän pyydellyt moneen kertaan anteeksi, me naurettiin niin että vatsalihaksiin sattui. On ihanaa kun joidenkin kanssa voi tanssikin olla ihan hulvattoman hauskaa, vaikkei mitään osattukaan. Kun huumori kulkee, kulkee myös tanssi. Kiitos vaan naurutuokioista ja siitä anteeksi pyynnöstä. Ihanaa ettei mun tarvinu tällä kertaa pyydellä anteeksi ;)

Ilta oli siis kaikin puolin aivan unelmahyvä. Ihanan siirappinen, täynnä mukavaa sosiaalista kanssakäymistä ja paljon hyviä hetkiä Savolaisen kanssa. Mitä sitä Nainen voisi enempää odottaakaan illalta? Ai niin ja puoliksi joutu siiderikin maistui enemmän kuin hyvältä jossain vaiheessa iltaa.....

Lämmin kiitos kaikille Mäntsälässä olleille. Ilta oli ehkä tämän kesän paras!!!!!!

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]