Tykästyin Tommolaan [Tanssipaikat] (Valssibeibi 2008-08-11 16:40)
Tänä kesänä olen paikalle neljä kertaa eksynyt ja haettavia on ainakin minulle löytynyt. Sitä kuinka tarjonta on kelvannut neitosille, niin voin vain arvailla, mutta kyllä emäntääkin on haettu ja naistentunnilla vastaavasti hakenut. Orkesterihan määrää paljolti tanssiväen koostumuksen, mutta kyllä tuolla ainakin kesälomien aikaan myös tavallistakin tanssiväkeä aktiivien lisäksi noilla käymilläni kerroilla näkyi. Erikoispiirteenä on väen saapuminen myöhään paikalle. Esim. juuri viime lauantaina Varjokuvan keikalla alkuun tuntui, ettei paikalle tule ketään muita kuin muutamia pariskuntia, mutta pikkuhiljaa illan mittaan myös naisten- ja miestenkin riviin väkeä ilmaantui. Parkettihan tuolla on mitä parhain.
Kaksi tai kolme kertaa olen alkuillasta myös käynyt autolla ja ainakin tällöin portilla järjestyksenvalvojan kanssa sopiessa ei tuohon ollut mitään estettä.
Lapsien lippuhinnoista ei ole mitään tietoa (veikkaisin normaalia lippuhintaa) ja alueellahan on anniskeluoikeudet ja K18 rajoitus, mutta huoltajan mukana on myös nuorempia sisälle päästetty. Lippuhinnat ovat mielestäni suunnilleen samaa luokkaa muiden tanssipaikkojen kanssa.
Vesipiste löytyy uusien sosiaalitilojen seinustalta mukitelineineen.
Miinuksena, etenkin näin syksyn pikku hiljaa koittaessa, on hakurivien valaistuksen vähäisyys.