[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Minirapsat Pavilta ja Jenkalta [Tanssipaikat] (Aito 2008-08-10 10:09)

Minirapsat Pavilta ja Jenkalta

Aito
2008-08-10 10:09

Koska liirumlaaruni selkeästi ärsyttää monia tällä palstalla, olen nyt lyhytsanainen ja kirjoitan rapsani pikana.

Pe 8.8 Pavi: Esiintymässä Syke ja Jenna Bågeberg. Tavoitteeni oli 3 kappaleet ennen naistenhakua ja se täyttyi hyvin. Tuttuja vain muutama (naisissa enemmän), mutta vieraat haki yllättävän hyvin. Lattia hyvä - pystyi jopa juoksemaan tarvittaessa vaikka se kuulemma onkin vaarallista. No vaarallistahan tämä on koko elämä, joten juoksin pari kertaa saadakseni miehen kenet halusin. Syke vähän vaisu, Jenna ei oikein minua innostanut. Sosiaalisesti erittäin mukava ilta, kannatti ajella yksinkin.

La 9.8 Jenkkapirtti: Esiintymässä Syke ja Anne Mattila. Tavoitteeni oli 3 kappaleet koko iltana ja hyvin toteutui, tuttuja hakijoitakin oli enemmän kuin perjantaina. Kaksi ei odotettu hakua tuli - olin todella otettu ja tyytyväinen. Kaksi naistentuntia pistelin kiireellä menemään, nytkin juosten, lattia oli huomattavasti paremmassa kunnossa kuin torstaina, vaikka juokseminen on kuulemma edelleenkin vaarallista. Syke äärettömän paljon parempi ja iloisempi kuin ed iltana. Anne Mattila sen sijaan - argh. Kappaleparit on valittu aivan ihme menetelmällä - tuskin tänä vuonna enää Annea kuuntelemaan menen. Puolilta öin Tuhkimon lailla lähdin kotiin nukkumaan. Kannatti mennä.

(tulikohan nyt riittävän tunteeton ja pelkistetty kertomus)

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]