[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

PNP Pyhäsalmessa, tanssiorkestereiden eliittiä [Tanssipaikat] (Jatsari 2008-08-06 11:57)

PNP Pyhäsalmessa, tanssiorkestereiden eliittiä

Sepeteeus
2008-08-07 10:48

Kyllähän PNP taasen suoriutui illan tahtien musisoinnissa hyvin, minä ainakin tykkäsin kovasti.Toinen orkesteri Monarkia ja hallitseva tangokuningas ei minua oikeen iskenyt. Saa nähdä, miten jatkossa Hallikainen pärjää kovassa maailmassa.

Pohjanmaan emännät ja tyttäret hakivat ihan kivasti, ainoastaan viimeiset valssit jouduin olemaan seinänokkosena ja yhdet tangot olin vesipisteellä tankkaamassa, muten kaikki biisit tuli oltua parketilla. Miestentunnilla ei vain kerennyt hakemaan läheskään kaikkia joita olisi halunnut tanssittaa. Ehkä sitten vuoden päästä. Mieli kyllä tekisi jo ensiviikon tanssuihin uudelleen, mutta pitänee tehdä töitäkin, joten taitaapi minun osalta Pyhäsalmen tanssit tanssittu tältä kesältä.

Vastinetta 12ecun lipulle tuli roimasti, joten en voi kuin suositella Pyhiksen tansseja kaikille tansinhaluisille.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]