[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

PNP Pyhäsalmessa, tanssiorkestereiden eliittiä [Tanssipaikat] (Jatsari 2008-08-06 11:57)

PNP Pyhäsalmessa, tanssiorkestereiden eliittiä

Hikviiva
2008-08-06 12:20

PNP oli kyllä ehdottomasti eliittiluokkaa, toinen orkesteri jäi selkeästi varjoon. Valotaulu oli hieno juttu, saisi yleistyä moinen muidenkin orkestereiden keskuudessa ehdottomasti. Olo tuntui melkeimpä orvolta kun illan toinen orkesteri tuli lavalle, eikä etukäteen tiennytkään että mitä siellä soitetaan, niin nopeaa tauluun ehti tottua. :) Äänenvoimakkuus oli ehdottomasti mieleinen asia minulle, kuuli omat ajatukset. Tangokuningas ei sykähdyttänyt yhtään, nuori haitarinsoittajapoika oli kyllä ilo silmälle, muuta ei kunkun orkesterista jäänyt mieleen sen lisäksi että soittivan parit ihan kivat tangot.

Oma iltani oli hyvä ja huono. Hyvä yleisen ilmapiirin ja mukavan kimppakyytiseurueen takia, huono oman tunariuden takia. Jalat eivät totelleet eikä pää pysynyt perässä. Ei vaan kulkenut, hetkittäin tuli jopa tunne että mitä hittoa minä täällä teen kun en osaa edes foxin perusaskelta ja hartiat on ja pysyy liimattuna korviin. Liekö maanantaisella reilun tunnin punttisalitreenillä oli jotain vaikutusta, mene ja tiedä.

Bongauksia tuli jonkun verran, vaan reikäpää kun olen, niin en muista nickiltä kuin sen jolle oli 50. bongaus.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]