[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

PNP Pyhäsalmessa, tanssiorkestereiden eliittiä [Tanssipaikat] (Jatsari 2008-08-06 11:57)

PNP Pyhäsalmessa, tanssiorkestereiden eliittiä

Aito
2008-08-06 12:09

No enpä ollut eilen Pyhäsalmessa, mutta kirjoitan silti. Tai oikeastaan olin, koska puolet minusta oli - Savonpoeka on viettämässä lastensa kanssa kesälomaa mummulassa ja tottakai hän sitten käyttää aina lomallaan tilaisuuden ja menee noihin maankuuluihin naistentansseihin. Niin siis eilenkin ja sen verran on puhelimitse ja viestien välityksellä oltu yhteyksissä, että hyvät oli tanssit. PNP:n valotaulusta oli kuulemma eilenkin hyötyä - tiesi juosta karkuun jos tuli jotain mikä ei Savolaisen tanssijalalle sopinut.

Kuuleman mukaan paljon oli eteläsuomalaisellekin siellä tuttuja eilen - kiitos vaan kaikista terveisistä mitä sain. Sain mä niitä terkkuja muiltakin kuin eteläsuomalaisilta, jopa naiselta jota en ole koskaan tavannu, mutta kuullut olen paljon. Hän kuulemma lukee näitä mun sepostuksiani ja pysyy sitä kautta selvillä kuulemma meidän rakkauselämästä, joten jo ihan tämän Naisen vuoksi mun on aina tästä eteenpäin IHAN PAKKO kirjoittaa jotain lällyä ja vähemmänkin lällyä ;D Harmi kun ei silloin Vihreillä Niityillä tultu puheisiin, vaikka tarkoitus oli. Näin Sinut vilaukselta mutta käsipäivää ei päästy sanomaan. Nyt voin kertoa että kun Savolainen on ollut reissussaan vasta alle puolet, niin ikävä on jo melkoinen. Pitää alkaa kehittelee viikonlopuksi jotain omia tanssireissuja niin ei ikävä sillai tunnu ;)

Joo, mutta vielä noista eilisistä Pyhäsalmen tansseista. Erityiskiitos lähtee yhdelle muusikolle, joka oli lähettänyt minulle terveisiä ja käskenyt Savolaisen halata minua. Siinä pojassa on oikeaa asennetta, voi miten tykkäänkään hänestä :))))))) Kaunis kiitos! Halataan sitten taas kunhan nähdään!

PNP:stä olen samaa mieltä kuin ap kirjoittajakin, eliittiä on juu. Nyt on kesän aikana nähty heitä aika monta kertaa, mutta vielä ei kyllästytä. Valotaulu on huippu, siitä oon täällä ennenkin vääntäny kättä, joten sitä en tässä sen enempää.

Kiva, että tanssit oli hyvät, tulin iloiselle mielelle itsekin kun kuulin että omalla Rakkaalla Savonpoejalla on ollut mukavaa ja niin tuntui olevan muillakin olleen!

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]