[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Pekkaniskan Pojat ja Varjokuva 2.8.2008 Riutalla [Esiintyjät] (Ami 2008-08-03 22:37)

Pekkaniskan Pojat ja Varjokuva 2.8.2008 Riutalla

Ami
2008-08-03 22:37

On erittäin vaikeaa valita kumpi orkestereista oli tällä kertaa parempi, niin hyvin kummatkin soittivat. Jos kuitenkin olisi pakko, niin valintani olisi Pekkaniskan Pojat. Valintaani vaikutti jälleen kerran minulle kärsimyksiä tuottava Varjokuvan hieman liian voimakas äänenvoimakkuus.

Varjokuvan tanssimusiikki oli mieluistani. Toivoisinkin, että muutkin bändit ottaisivat ohjelmistoonsa näitä "letkeitä" jive-kappaleita. Yleensä useimmat orkesterit ovat valinneet vain niitä nopeita kappaleita.

Tyytyväinen olin myös runsaaseen rumba ja cha-cha tarjontaan. Hidasta valssiakin tuli kohtalaisesti, mutta ruuhkassa siitä ei pääse nauttimaan.

Pyydän vielä kerran anteeksi siltä neitoselta, jonka varpaille tulin kantapäälläni astuneeksi. Toivon, että jalkasi paranee ja minä pääsisin omantunnontuskasta.

Jälleen kerran tein havainnon, etteivät Riutan tanssilattian liikenneohjeet ole edes näiden hyvin osaavien tanssijoiden tiedossa tai sitten niistä ei välitetä. Luulisi kaikille olevan helpompaa, jos "kädenalitanssijat" olisivat "omalla" alueella ja sylitanssijat "omallaan".

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]