[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Naistentansseissa [Tanssijat] (Trickster 2008-07-20 22:25)

Naistentansseissa

Sway
2008-07-23 14:48

""voisivat naiset ottaa kantaa, johtuuko se enemmän miehistä (heidän huonoudestaan tms.) vai naisista?""

Ainakin minun kohdallani - johtuu varmaan jonkin sortin ujoudesta tai arkuudesta (siis tarkoitan että arkka olen) se etten lähde aina sekahakuaikana hakemaan vaikka monesti mieli tekee. :))

""Eteläisen Suomen tilannehan (naiset tappelevat miehistä)..""

Hmm.. Tuota noin.. En ole ennenkään juossut kenenkään perässä, saatika tappelisin jostain miehestä. Onnex en asukaan eteläisessä Suomessa. Tanssimaan oon päässyt ihan mukavasti, tosin aina vaihtelevasti, joskus enemmän, joskus vähemmän, joskus parketin partaveitsienkin kanssa, joskus ihan tavallisesti. Ja kun tuossa aikaisemmin oli joku keskustelu miesten "kootuista selityksistä" miksi eivät tanssimaan lähde, niin itse en yleensä niitä keräämään ryhdy, yksi kerta riittä annetut rukkaset eikä niitä selittää tartte, toista kerta en hakemaan tule sitä miestä. Tähän kivaa kertoa yks tapaus joka sattui ihan lähiaikoina. Lähdin hakemaan tansseissa erästä tuttua miestä, on sen kanssa aikaisemminkin tanssittu ja hupsuteltu, juteltu, hymyilty ja naurattukin. Miesten hakuvuoro se oli, mutta eipä aikaisemmin kukaan valittanut että väärällä vuorolla hakemaan lähdin vaan iloisia olivat, ja mm kyseinenkin henkilö. Tällä kerta herran ilme oli vallan yllättävä - kyllä hän lähti, mutta tuntui että olen viemässä häntä vähintään mestaukseen enkä mun lempitanssilajille. Jäi todella paha jälkimaku niin tanssista kuin koko ihmisestä (ja huomasivat tämän muutkin kuin minä). Nyt sit en tiedä mitä ajatella ja miten jatkossa toimiakaan jos ja kun lähden hakemaan olisipa mikä vuoro hyvänsä. Tiedäpäs teistä miehistä millä päällä te milloinkin olette :)))))))))))

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]