[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Akkavalta Naistentansseissa [Tanssipaikat] (Casimir 2008-07-19 9:50)

Naistentansseissa, ei muuta vaaraa

Solentzara
2008-07-23 9:48

Ymmärrän hyvin sen tunteiden myllerryksen, joka syntyy ujon ja aran ihmisen mielessä nimenomaan naistentansseissa. Monella naisihmisellä on iso kynnys lähteä itse hakemaan miehiä tanssiin, varsinkin kun naistentansseissa pitää olla suorastaan röyhkeä ehtiäkseen hakea itselleen mieluista tanssittajaa. Niin aktiivisia ovat kokeneemmat ja jo tanssimaailman tapoihin tottuneet tanssijanaiset, että siinä aremmat ja hitaammat jäävät armotta jalkoihin. Jos sitten kuitenkin onnistuu keräämään rohkeutensa ja lähtee hakuryysikseen mukaan, tarvitsee nimenomaan arka ja kokematon nainen palautetta vastahakujen muodossa. Naisille, joita ei paljon haeta tanssimaan (esim. vieraassa paikassa)naisten hakuvuorot ovat pelastus. Silloin he pääsevät näyttämään taitonsa, tutustumaan ja esittäytymään nimenomaan siinä toivossa että haut lisääntyvät. Ja yleensä siinä niin käykin. Kun itse on aktiivinen, tulee myös huomatuksi. Mutta ei ole kivaa koko ajan vain itse hakea. Vastahaku viestittää, että en ehkä olekaan ihan avuton ja surkea tanssija. Ja sitä viestiä nimenomaan arat ja kokemattomat tanssijanaiset (ja miehetkin) tarvitsevat.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]