Lista: Vakava huolen aihe (3 vastausta) [Tanssijat] (Aitomies 2008-07-14 12:55)
Miuta jossain määrin arveluttaa tämän keskustelun, niinkuin monien muittenkin samantyyppisten keskustelujen, erotteleva sävy. Mitä mie yhtään tiedän, niin kukaan ketjuun tähän mennessä vastanneista ei itse ole merkittävästi ylipainoinen, jolloin keskustelusta tulee keskustelua "heistä" - ja huomataan, että "me" emme kuulu "heihin".
Riippunee varmasti tuo merkittävä ylipaino ihan ihmisestä, tai itse lukeudun tällä hetkellä omasta mielestäni sellaiseksi, sairastuttuani paino nousi 12 kg ja se näkyy lantion seudussa kyllä. Yhtään ei ole lohduttanut tuttujen lohduttelut, että et nyt mikään iso ole, kun omasta mielestä olen.
Tässä kun tätä tanssitaukoa olen lopetellut ja alkanut taas liidellä lattioilla voisi jotakin tietysti omista huomioista kertoa. Sehän on tietysti aika selviö, että ehkä kolmasosa vakihakijoista ei enää hae ja ne jotka ennen hakivat melko runsaasti nopeille(fusku, bugg, bw ja jotkut lattarit), hakevat enää harvoin tai pelkästään sylkyttelemään.
Oma pelastus tietysti iltojen suhteen on se, että itsellä on vuosien saatossa kehkeytynyt jo aikalailla noita "vakkareita", ne riittää yleensä pariksi tunniksi. Nyt pitää lisäksi yrittää opetella se naistentunti tehokkaasti käyttämään, mikäli mielii joskus tästä "röllöstä" vielä eroon päästä.
Toki takaraivossa on tuo kelpaamattomuus ja lisäksi se, että pienikin fiba lääkityksen ja elimistön kanssa ja paino nousee taas, vaan näillä mennään, mitä on annettu, hymykin usein edelleen riittää :o)