[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Mäntsälässä buggia ja taas kerran buggia 8.7. [Tanssipaikat] (Pia M 2008-07-09 2:13)

Mäntsälässä buggia ja taas kerran buggia 8.7.

Aito
2008-07-09 8:36

"Uutinen mulle oli, että olen saanut kuulemma uuden kunnianimityksen. En nimittäin ehtinyt lukemaan Setsuurin mulle myöntämää "vuoden hernenenän" titteliä, joten en ymmärtänyt reagoida kunniaan mitenkään. Pahus."

Ääh, ei se noin mennyt. Minä oon se Setsuurin vuoden hernenenä, ainakin kuulemma hyvä ehdokas ja sulla oli kyllä aivan toinen nimitys. Nimittäin se N:llä alkava nimitys ihmisestä joka vähän nirppailee tanssiin lähtöjensä ja kaikkien muidenkin asioiden kanssa ;D

Mut enivei, kiva oli vihdoin tulla sanomaan "käsipäivää" niinku mä aina pojalleni opetan. Että uusia ihmisiä on tervehdittävä kädestä. Nyt tiedät minkämoinen Eukko näitä sepostuksia kirjoittelee :)

Mäntsälästä muutmana sana. Paremmat tanssit, paljon paremmat kuin osasin kuvitellakaan, mutta ei kyllä paikalla oltukaan loppuun asti joten lopputuntien buggailut jäi tekemättä, no olihan tuossa illan aikana niitä ehtinyt vääntää jo vaikka millä askelilla. Monipuolisempaa musiikkia, ainakin taidokkammin soitettuna (siis MINUN MIELESTÄNI) tuo Tommys soitteli kuin se Charlies. Yksi juttu mua oikeastaan pisti korvaan aika pahasti. Charlies oli soittanu hitaana valssina yhden englannin kielisen kappaleen äskettäin. Plogman lauloi saman laulun noin tunnin kuluttua edellisestä. Onko soittajilta liikaa vaadittu, että ottaisivat toisen ohjelmiston selville, ettei tulis näitä että saman illan aikana tulee kummaltakin esiintyjältä sama biisi?????? No tää on varmaan tätä mun hernenenä-osuuttani, mutta tällä kertaa herne on tosi vaalee ja tosi pieni, joten kellään ei oo aihetta huolestua.

Tanssin illan aikana tosi paljon. Suurin kiitos Savolaiselle, jonka sain pienellä riidan poikasella viritettyä mukavaan "haen kyllä tänään omaa kultaa paljon" fiilikseen. Kyllä kannatti, nyt kun oli ihanasti tilaa. Voi mitkä fiilistelyt moneen kertaan tuli koettua tanssilattialla. Tanssin mä sit parin muunkin ihanan miehen kanssa, kaunis kiitos! Yksien kappaleiden aikana tanssittajani yritti väen vängällä saada hamettani pyörähtämään niin että olisi nähnyt hameen helmoihini, sitä onnistuiko, en tiedä ;D Hauskaa meillä ainakin oli.

Kannatti ehdottomasti lähteä vaikka ennakko-odotukset olikin mitä oli. Sitä jaksanko tänään enää Riuttaan, varsinkin kun joudun menee yksin ilman Savolaista, onkin sitten eri juttu.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]