Lista: Lattarigallup (11 vastausta) [Musiikki] (Jerryjee 2008-07-05 2:42)
Minä tykkään itse eniten cha-chan rytmeistä: sekä lajille ominaisella tyylillä (jota en kylläkään osaa) että syliotteella mentynä. Jotenkin cha chan rytmitys on helppo fiilistellä syliotteella, saa ihan luvan kanssa keinuttaa vähän enemmän lannettaan ;D ja painautua kavaljeeroon vielä lähemmäs. Esim oman kullan kanssa vedetyt cha chat on yleensä aikas ihanat!!!!!!
Rumbasta pidän myös, mutta sitä en osaa sitäkään vähää kuin cha chata, mutta ne on tosi mahtavia fiilistelybiisejä. Tiistaina Mäntsälässä tuli mentyä yhden ihanan miehen kanssa oikeastaan vain pelkästään rumbakappaleita. Aaaaaaaah, liekö sattumaa, no ihanaa ainakin.
No sitten päästäänkin lattareissa sille osastolle joita en osaa = en tykkää. Samban sais mun puolesta jättää lavaohjelmistosta pois, mutta ehkä sitä nyt on yhdet kiva renkuttaa mennä per ilta, siis ne jotka osaa, en minä. Minä luikin äkkiä karkuun kun kuulenkin sanan samba. No, tosin viikko sitten perjantaina Kisarannassa tanssin kyllä elämäni parhaimmat ja ihanimmat sambat ;) mutta ne meninkin taiturimaisessa syliotteessa.
Salsaa en osaa, joten senkin jätän väliin. Kerran olen sitä mennyt, mutta sen jälkeen se mies ei mua olekaan hakenut millekään pelille, joten ehkä olin huonompi kuin osasin kuvitellakaan :(
Lattarit on kivoja, eihän niitä ole pakko mennä niinkuin koulussa opetetaan. Mutta jos niitä tulee joka toinen kipale, niin sitten tietty alkaa jo tympiä. Ihan niinku tympii jos joka toinen kipale on hirveän nopeaa musiikkia, siis kädenalihärdellimusaa :(
Mutta tämä oli taas mun ahdasmielinen mielipiteeni, josta kenenkään on turha vetään hernettä nenusiinsa. Mielipiteitä tähän maailmaan mahtuu. Nauttikaamme siis tansseista, niin lattareista kuin muistakin.