[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Miten ratkaisette pulman, jonka nimi on oma puoliso ei tanssi? [Tanssijat] (Kufitar 2008-07-02 12:36)

Miten ratkaisette pulman, jonka nimi on oma puoliso ei tanssi?

Kufitar
2008-07-03 12:32

Kiitos puheenvuoroista Stefanus ja Chick N!

Kiva kuulla, että esim. sinulla Stefanus suhde on pysynyt kasassa toisen innokkaammasta tanssiharrastuksesta huolimatta. Itse olen vielä toistaiseksi (vasta 3 vuotta suhdetta tosin takana!) onnistunut käymään tansseissa niin harvakseltaan, että puolisko ei ole pahoittanut mieltään. Olen lisäksi aloittanut "ryhmämuotoisen" tanssimisen pitääkseni tanssihalut jotenkin aisoissa; olen tanssinut kaksi vuotta itämaista tanssia ja kansantanssia. Tietty nämä lajit eivät täysin korvaa täydellisen tanssi-illan nautintoa.

Hieno termi tuo "tanssimustasukkaisuus"! Voi ehkä ollakin, että kysymykseni oli rohkeampi, kuin osasin ajatellakaan. Ehkä kuitenkin parempi, että asiasta puhutaan, kuin että se säilyisi tabuna? Eiköhän ne "väärät" ihastuksetkin vähän karise, kun niistä puhuu ja ne tuo päivänvaloon? Ainakin ne muuttuvat arkisemmiksi ja salattu lataus purkautuu.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]