[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Vähän Metsälinnan viime sunnuntain tansseista [Tanssipaikat] (Stefanus 2008-07-02 18:41)

Vähän Metsälinnan viime sunnuntain tansseista

Stefanus
2008-07-02 18:41

Lomalla on muutakin tekemistä, kun kirjoitella raportteja, mutta kun nyt satuin tulemaan tarkistamaan postini, niin jokunen rivi Metsälinnasta. Viime sunnuntainahan siellä tanssitti Kari Tapio ja hänen orkesterinsa.

Olimme paikalla kahdeksasta reilun kolme tuntia eteenpäin. Vajaaksi jäi tanssi-ilta ainakin, mitä monipuolisuuteen tulee. Kai ne polkat, cha chat ja rumbat tulivat sitten siellä alussa ja lopussa. Alkaa näköjään tulla mun tansseissa tavaksi, ettei polkalle pääse, ei cha challe. Näin kävi Iitiässä Jussina ja nyt sitten Metsälinnassa.

Komia ääni sillä Kari Tapiolla on, se täytyy tunnustaa. Fanejakin kerää moneen riviin siihen korokkeen eteen. Mutta ei siellä Metsälinnassa mitään ruuhkaa ollut. ajattelin, että hyvä ettei vieneet sitä ikämiestä kumminkaan sinne euroviisuihin, minusta se "Valaise yö" on aika lattea. Tuskin olisivat eurooppalaise hirveää soittorumbaa käynnistäneet äänestyksessä.

Kun vaimon kanssa olin liikkeellä, niin rasvamakkarat jäivät väliin. Pitää huolta mun vyötäröstä ja sisuskalujen kunnosta. Ajoissa kotiin, että voimia jäi aamuiselle sauvakävelylle.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]