Ei tansseissa mikään pelota mutta... [Tanssijat] (Hikviiva 2008-06-30 12:48)
Joo, body talks.. Joskus nainen on iloinen ja pirteä, mutta jonkin mutkan kautta tulee ilmi että hän oli vain kohtelias ja minä tein hänelle pahaa koska en tajunnut sitä.
Joku nainen vuorostaan on minua kohtaan nuiva. On tapauksia että olen hakenut jotakin naista vain muutaman kerran parin vuoden aikana ja joka kerta ilme on ollut hyvin tyly ja välttelevä. Sitten olen rohkaissut mieleni ja olen kertonut hänelle tulkintani hänen ilmeestään. Sen kertomista seuranneen ilmeen minä sitten jo olen osannutkin tulkita oikein.
Tekevälle sattuu, ei siinä mitään. Niin saa olla. Mutta jotenkin vain meidän maailmassamme miehen ja naisen väliset suhteet ovat niin moneen kertaan edestakaisin sotkussa ettei edes perusasiat suju. Noin niinkuin ajatuksena.. eikö näistäkin asioista voisi vaihtaa ajatuksia rohkeammin. Unohtaa hetkeksi aikaa kaiken näköiset kulttuuriset rajoitukset ja sopivaisuussäännöt. Sanoa vain asia ääneen sellaisena kuin se on. Tottahan siitä joku kohtaus syntyy, mutta kohtauksesta selviytyy ja sen jälkeen asiat ovat aiempaa paremmin.