Ei hullummat tanssit Kolmiksella [Tanssipaikat] (Aito 2008-06-30 10:08)
Juhlapäivä ja Sinitaivas esiintymäs: pakko siis päästä Kolmilammille, vaikka keli olis ollut mikä. Yksi edellisyönä valvonut ystävä kyytiin ja ensivalsseille jo ehdittiin paikalle. Matkalla paistoi aurinko ja hetken päästä satoi kaatamalla, ihme kelejä. Paloauto ja ambulanssikin vilisti matkalla ohi, tän päivän lehdestä luin että jossain omakotitalossa oli ollut alkava tulipalo, salama iskeny kuulemma.
Alkuun näytti että hiljainen ilta tulee ja väkeä oli vähän, vaan puolessa tunnissa tilanne korjaantui ja jossain vaiheessa oli oikein tunkua naistenrivissä. Se ei tänä iltana haitannut ainakaan minun menoani lainkaan, sillä jos perjantaina Kisiksessä oli vähän heikot haut niin eilen ei voinut heikoista puhuakaan. Tai voi jos miettii sitä oloa mikä tuli kun olin kaksi tuntia pistelly mennä hikisessä saunan oloisessa paikassa lähes tauotta, niin alko niin hirveesti heikottaa että oli pakko käydä vähän syömässä jotain ja jo jaksoi taas pistellä.
Muutama Herkku oli tullut paikalle, yksi vähän kaukaisempi ja harvinaisempi Herkku ja vei mut fiilistelyillään melkein nirvanaan. Savolainen ihmetteli kun tuli sen jälkeen hakemaan, että mikä sillä vaimolla nyt on kun ei saa sanaa suustaan. Viittoilin vain käsilläni omalla viittomakielelläni että en pysty puhumaan ;D Savolainenkin on jostain oppinut aivan uskomattomat fiilistelyt, voi viude mitä menoa välillä oli. Aah. Yhdet tangot oli myös niin upeet, miten jonkun miehen käsivarsilla voinkin tuntea itseni niin kevyeksi. Taivuin sinne ja tänne ja pää hipoi välillä lattiaa, aivan huikeeta vientiä ja musiikin tulkintaa.
Naistentunti meni vähän pyllylleen. Savolaista onneksi sain tällä kertaa haettua useamman kerran. Majuriakin hakiessa kaksi kertaa ehti toinen nainen niukin naukin mua ennen. Pöh, ihan typerää :( No minä sitten luovutin, enkä siis saanut sitä ihanuutta haettua. No aina ei voi voittaa.
Meillä oli Kullan kanssa samanlaiset raitapaidat päällä. Kukaan ei kyllä naistentunnilla erehtyny luulemaan minua Savolaiseksi ja hakemaan minua, mutta kuulemma erotuttiin rivistä hyvin. Paidoista se muuten varmaan johtuikin että aina Rakkaan kanssa tanssiessa tuntui kuin olisimme samasta puusta veistettyjä, liimauduin siis täysin iholle ja annoin virran viedä.
Upean viikonlopun upea lopetus. Oli kyllä kaikinpuolin mahtava ilta. Ainoa suuri pettymys oli Markku Aro. Voi jeepuli. Miksi pitää soittaa kolmet samantahtiset kappaleet peräkanaa ja miten noin ammattitaitoinen muusikko voi laulaa samana kappaleparina bugg-musiikkia ekalla kipaleella ja hitaanpuoleista sambaa toisella kipaleella???????? Haloo! Oon tykänny Markusta tosi paljon ennen, mutta nyt pistää kyllä miettimään, että mitä on tapahtunut ja miksi ennen niin hyvin hoituva musiikkipuoli oli jotenkin "huonoa" tai ehkä huonosti valittu. Onneksi Sinitaivas soitteli hienosti. Ja taas sain halitkin pihalla bändin pojilta, aina se tuntuu kivalta se nuorten miesten halailu ;D
Kiitos Kolmilammi ja kiitos ihanat miehet! Aivan superhyvä ilta :) Tätä on hyvä muistella talvi-iltoina Savolaisen kainalossa.