[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Kallioniemi ja Helmi 27.6. [Tanssipaikat] (Mercury 2008-06-28 8:08)

Kallioniemi ja Helmi 27.6.

Tahiti
2008-06-29 18:21

On se hyvä, että joku ehtii tänne raportteja vääntämään, itse kotiuduin aamuyöllä Kuopiosta tänne Joensuuhun tanssiviikkoa viettämään. En ollut varma, tykkäävätkö kaikki palstalaiset, jos mainitaan nimeltä raporteissa, mutta minulla ei ainakaan ole mitään sitä vastaan.

Musiikki oli paljon parempaa kuin odotin ja kavaljeerit juuri niin hyviä kuin odotin! Kiitokset myös toiselle M-alkuiselle herralle, joka ystävällisesti esitteli minua paikalla oleville palstalaisille. Minusta lattiassa ei ollut mitään vikaa, ja olisi ollut mukana myös liukkaammat kengät (niitä on tarvittu oikeastaan vain Kyllikin lattialla tänä kesänä).

Ainoa pieni riitasointu illassa oli naistenrivissä kuulemani muiden tanssijoiden kovaääninen arvostelu. Onhan se sinänsä hyvä asia, jos jollain daamilla on tosiaan varaa arvostella muita noin, mutta itse en silti sitä tekisi (ainakaan noin julkisesti). Tulee vieraalle vähän ikävä kuva paikallisista tanssijoista, varsinkin kun oli nimenomaan tarkoitus haistella kaakonkulman tunnelmia ja asenteita.

Kokonaisuutena ilta oli oikein mainio, ja kyllä minut Kouvolan suunnalta löytää vielä joskus toistekin :)

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa palstalla] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]