Naisten rivin paikka [Tanssipaikat] (Sarsa 2008-06-23 16:55)
Olisiko paha, jos juuri tanssimassa olleet asettuisivat takariviin ja ne ei-äsken-tanssimassa-olleet siirtyisivät kappaleparin vaihduttua askeleen tai pari eteenpäin, eikä niin kuin nykyisin, siis jäisi niitten tanssimasta juuri palautettujen taakse yhä odottamaan mahdollista seuraavaakin kappaleparia.
Tulisiko enemmän tanssiaikaa? Niitä suosikkinaisia kun koukitaan joka tapauksessa yksittäin pois hakurivistä, seisoivat he sitten missä vain, eikös?
Hakuahan tämä tälläinen ei takaa kuitenkaan, mutta olisi reilumpaa käytöstä kuin nykyisin. Mitä mieltä miehet ovat? Hukattaisiinko näin teille tutut kasvot liian kauaksi? Hakemisessaan aktiiviset miehet, joka tapauksessa hakevat ja liikkuvat mihin suuntaan tahansa riittävällä vauhdilla, mutta sitten on niitä jotka miettivät pitkään vaikka ensimmäinen kappale on soinut jo monta tahtia. Kestäisikö siellä takarivissä ne juuri tanssineiden naisten hermot? Taidan vastata ihan itse: EI. Kun ei nykyisinkään sitä pitkää harkintaa aina jaksa eikä aina edes ymmärrä :(
Kursseilla olen huomannut: jos on kyse liikkuvasta tanssista kuten tango, jotkut itsekkäät ihmiset vaihtavat jatkuvasti itselleen parin joka kappaleelle ja antavat pokkana muiden "sisarien" leedata parikin vaihtoa. Pääasia, että itse saa tanssia koko ajan. Ei hyvä.
Vai aiheuttaisiko tälläinen entistä värikkäämpää nurinaa oikeasta paikasta lavalla? Kyllä. Ei näin vaan... kertokaa, että miten?