[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Aloittelijaa pelottaa [Tanssijat] (Hikviiva 2008-06-24 14:44)

Pohdinta ja käytäntö

Hikviiva
2008-06-24 15:07

Ehkä se on vain se oma ennakkoasenne ja käsittämätön itsekritiikki joka tekee kaikesta niin vaikeaa. :) Puolisen vuotta tanssineena olen siis ihan aloittelija, lisää tekisi mieleni oppia vaan tuntuu että nyt on tullut sellainen piste vastaan että pitäisi saada kilometrejä alle muuallakin kuin vain siellä jokaviikkoisilla tanssitunneilla. Menisi ne askeleet ja jutut selkärankaan. Olen ihan koukussa! :)

Tietenkin jos olisi joku vakituinen pari jonka kanssa opetella ja treenata ja käydä tansseissa, niin ei tarvitsisi niin paljoa jännittää, kun olisi tuttu kaveri, eikä tarvitsisi jännittää niitä hakukuvioita niin hulluna. Toistaiseksi ainakin sellainen on löytymättä :/

Pari kertaa olen uskaltautunut paikalliselle lavalle, joka on oikein tunnettu ns. sisäpiirimeiningeistään. Jännittänyt pirusti, mutta hakijoita on ollut jonkun verran ja uskalsimpas hakea myös naistenhaulla kerran! Silti tuntuu aina jotenkin ulkopuoliselta ja hermostuneelta olo.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]