[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

En tajua! [Tanssijat] (Aleksandra 2008-06-23 16:25)

En tajua!

Hambi
2008-06-24 12:00

Jos jonkun yksittäisen hakijan käyttäytyminen sinua ihmetyttää, niin parasta olisi kysyä häneltä asiasta suoraan varsinkin jos yhteystieto on olemassa tai helposti selvitettävissä. Minulla ainakin motiivien viidakko, miksi ketäkin haen ja jätän hakematta, menee koko ajan monimutkaisemmaksi. Olen ihan tyytyväinen kun juuri ennen pokkaamista tiedän, miksi tanssiinkutsun esitin. Ihan yleisellä tasolla kommentoisin, että silmäpelihaku toimii sekä miehillä että naisilla suunnilleen samalla tavalla ja useinkin automaattisesti koko ajan varsinkin omalla rivivuorolla. Saattaa hetken harmittaa, jos mieluinen haku oli lähellä, mutta eihän mitään tanssia oltu vielä luvattukaan. Itse en ainakaan noita tilanteitä jälkeen päin muistele. (Ei jaksa kiinnostaa pohtia, miksi kukakin haki tai jätti kakematta, ja lisäksi todennäköisesti pohdimman seurauksena maailma mustenisi ja haut vaikeutuisivat omien oletusten seurauksena.)

Lavoilla on paljon erittäin mukavia ja/tai tanssitaitoisia naisia, joita ei vain tule juuri koskaan haetuksi. He kaikki olisivat erittäin mieluisia tanssitettavia tullessaan hakemaan omalla hakuvuorollaan. En tietenkään voi loukkaantua siitä, että nämä naiset eivät hae omalla vuorollaan. Toivon, että he saavat haetuksi mieluisimman miehen tanssimaan ja saavat tavoitteensa täytetyiksi omalla hakuvuorollaan, eivätkä tyydy vähempään sen vuoksi että en ole sattunut juuri heitä hakemaan omalla hakuvuorollani.

Ps. Tästä osasta: "Ainakin kaksi tanssinettiläistä n. kolmekymppistä herraa on käyttänyt tällä tavoin. Joten odotan vastausta ensisijaisesti heiltä." tuli muuten sellainen käsitys että tottakai kaikkien noin kolmekymppisten tanssinettiläisten pitäisi sinut tietää. Minä ainakaan en tiedä, kuka olet, enkä siksi tiedä, tiedätkö kuka minä olen. Saat tulla esittäytymään (ehkä uudestaan) jos haluat minun sinut jatkossa tietävän. Itse en ala tietoa kaivaa.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]