[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

En tajua! [Tanssijat] (Aleksandra 2008-06-23 16:25)

Kaikkea ei voi selittää

Pia M
2008-06-24 0:49

Muutama mies, joka ei ole vuosiin hakenut minua, jostain syystä aina näyttää odottavan, että minä haen häntä naistentunnilla. Ja kun en hae, niin mies näyttää yllättyneeltä ja loukkantuneelta. Mahtaako syynä olla se, että asemani tanssipiirien hierarkiassa on niin alhainen, ettei minuun kannata miestuntia haaskata?

jaa...

Mikset sinä hae heitä? Eivätkö he kelpaa sinulle? Eikö sinun kannata haaskata naisten tuntia heihin? Kun et kerta heitä hae, niin eikös se tarkoita sitä että he eivät ole sinun mielitanssitettaviasi kuitenkaan?

Miksi sitten piittaat asiasta?

Ja onhan se niinkin, että. Mulla on tanssipaikoilla pari tyyppiä, joita olen muutamana peräkkäisenä iltana hakenut naisten tunnilla. Eivät ole koskaan hakeneet takaisin. Päättelen, etteivät halua kanssani tanssia, joten en heihin hirveästi ajatuksia haaskaa. Ei kaikkien kanssa voi tykätä... mulla ei ole heidän kanssaan tanssimisessa ollut ongelmia, mut ehkä he kokevat että mä olen liian wanha, tai huono, tai jotain. ihsm...

Mikset suhtautuisi näihin herroihin samalla lailla? He eivät hae, sinä et hae, "kauhun tasapaino". He eivät tahdo tanssia kanssasi koskeivät hae sinua, sinä et tahdo tanssia heidän kanssaan koska et hae heitä. Jos heidän katseet tai naaman ilmeet ovat mielestäsi outoja niin anna olla, ehkä he sitten ovat silleen outoja ihmisiä. tai jotain

Keskity niihin miehiin joiden kanssa tahdot tanssia oikeasti. Ei kaikista voi tykätä, eikä kaikkien tartte tykätä sinusta. Eikä kaikkea voi ymmärtää saati selittää.

Seuraa Kevennys, jonka voi jättää lukemattakin:

----------------------------------------

Mies tuli baariin ja tilasi tuplaviskin, kumosi kurkkuunsa ja tilasi saman tien uuden. Puolituttu baarimikko kyselemään, että onko ollut rankka päivä.

"Kaikkea ei voi selittää..." huokasi mies, kumosi toisen tuplaviskin ja pyysi kolmatta. Baarimikko kaatoi ja kannusti samalla kertomaan huolet: "Kyllä ne kertomalla kevenee." Mutta mies vain huokasi syvään... "-ei, kaikkea ei voi selittää..."

Lopulta mies alkoi kertoa tarinaansa. Hän omisti pienen navetan jossa oli kuusi lehmää, ja hän oli menossa lypsämään rivin viimeistä. Juuri kun mies oli saanut sangon lehmän utareiden alle, lehmä potkaisi häntä kipeästi oikealla takajalalla reiteen.

"Olipa se äkäinen lehmä", baarimikko totesi. "Eipä ihme että harmittaa..." "Jooo...." mies huokaisi syvempään. "Mutta kaikkea ei voi selittää...."

Ja mies jatkoi kertomustaan. Jotta saisi lehmän lypsettyä, mies oli etsinyt navetasta köyden pätkän ja sitonut lehmän oikean takajalan pilttuun reunaan. Mutta kun hän oli jatkanut lypsämistä, oli lehmä kiusallaan potkaissut vasemmalla takajalallaan ämpärin nurin.

"Kylläpä olikin pahansisuinen lehmä", ihmetteli baarimikko ja kaateli lisää viskiä lasiin. "Saako olla vielä tuplat?" Mies otti kiitollisena uuden juoman vastaan, mutta huokasi jälleen syvään ja totesi että "silti, ihan kaikkea ei voi selittää..."

Ja tarina jatkui. Mies oli löytänyt navetasta vielä yhden köydenpätkän ja sitonut sillä lehmän vasemman takajalan pilttuun toiseen reunaan. Mutta jatkettuaan lypsämistä lehmä oli alkanut huiskia lannan kostuttamalla hännällään miestä kasvoihin.

"Hyvänen aika, millainen lehmä", päivitteli baarimikko ja kaatoi triplaviskin. "En ollenkaan ihmettele että harmittaa!" Mies huokasi erittäin syvään ja kaatoi kolminkertaisen viskiannoksen kurkkuunsa.

"Mutta kun aivan kaikkea ei todellakaan voi selittää..." mies jatkoi. "Köydenpätkät olivat lopussa joten otin vyön housuista ja päätin sitoa sillä lehmän hännän pilttuun yläkarmiin. Ja juuri kun olin noussut jakkaralle lehmän taakse kiinnittääkseni vyön kattoparruun, housuni putosivat nilkkoihin ja vaimoni astui sisään navettaan..."

Baarimikko oli aivan hiljaa ja kumosi kurkkuunsa viskipullon pohjat.

Mitä opimme tästä: kaikkea ei todellakaan voi selittää....

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]