Pavilla taas (ke 18.6.) - kuka näitäkin jaksaa lukea... [Tanssipaikat] (Pia M 2008-06-19 1:30)
...joo, mun tanssipaikkaraportit alkaa olla aika tylsiä:
"Pavilla taas. Oli tosi kivaa."
:-D
Lunnaksen Tarjan kappaleet tosin ei koskaan ole mulle pudonneet jostain syystä. Tällä kertaa musiikki oli ihan OK, koska olin paikalla Tarjan seteistä vain viimeisen, ja loppu musiikki tuli levyltä tai sitten bändin soittamana ilman Tarjaa. Mikähän siinä on, kun aina olen tykännyt Tarjan äänestä, mutten kappaleista?
Kuten loppuillan tanssittajanikin totesi: paradoksi. Pavi, keskiviikko, tilaa. Kummallista. Väki ilmeisesti on jo suuntautumassa Jussin viettoon. Naisten tunnilla tosin tuntui siltä että tilaa oli ja ei ollut - väkeä vähemmän, mutta kauhean paljon enemmän kyynärpäitä ja polvia ja jalkateriä. Onkohan tavallisen kansan tutustumiskierros kesälavoille alkanut?
Mikä illassa oli erityisen kivaa, niin ihmiset tietenkin. Päiviä oli mukava nähdä täälläkin päin Suomea. MLeena kiitos halauksesta, ja kiva oli nähdä sinuakin täällä päin Suomea. Salsa halasi loppuillasta niin että kanssatanssijattaren naama vihertyi kateudesta ;-) Kädestä onnittelin MT:ta Kaarinan kisojen vakioiden 3. sijasta. Ja mies menneisyydestä(ni), viimeinkin sain naisten tunnilla kiinni + haettua, kiitos OMO ja haehan takaisin joku kaunis päivä. Luet Tanssinettiä kuitenkin.
Ja kaikki muut juttukumppanit ja tanssittajat ja muuten vaan mukavat ihmiset, kiva kun olette olemassa :-)))))