[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Pikavisiitti Paville [Tanssipaikat] (Pia M 2008-06-16 3:21)

Eipä kestä

Aito
2008-06-18 22:22

"en näe että tanssinautintoa lisää seuraavan lajin miettiminen. "

Kyllä muuten lisää. Jos en esimerkiksi osaisi masurkkaa, polkkaa, jenkkaa, jiveä tai vihaisin sambaa yli kaiken, voisin mennä pois rivistä heti kun edelliset kappaleet loppuu eikä minun tarvitse jäädä riviin kuuntelemaan mitä seuraavaksi soitetaan. Ja vielä jos sattuisin olemaan niin suosittu, että minua haetaan ennenkuin on tiedossa mitä lajia tulee, niin minun ei tarvitsisi tuottaa suurta ja karvasta pettymystä jollekin superpolkkafanille kun en osaakaan ja hänelle ei olisi jäänyt enää ketään mielitiettyä rivistöön :(

Tai jos esim ajattelee ihan oikeasti minua ja silloin tällöin äityvää selkääni, jolloin en voi, en pysty, en kykene, eikä ainakaan ole suotavaa tanssia mitään nopeita tai kappaleita joissa tulee hyppyjä. Silloin on minulle huojentavaa tietää jo edellisten kappaleiden aikana että seuraavaksi soitetaan humppaa, jolloin tiedän poistua vessaan kuivaamaan ennenkuin sinne kertyy miljoona muuta humppaa pakoilevaa naista :)

Sitten on paljon sellaisia miehiä jotka eivät jotain tiettyjä lajeja tanssi, syystä että eivät vain pidä niistä, heillekin on helpompaa ja illan nautintoa lisäävää tietää jo etukäteen ettei seuraavien valssien aikana tarvitse kuikuilla missä se ihana blondi avarine kaula-aukkoineen oikein seisoikaan, jota taatusti hakisi jos tulisi vaikka slovarit tai tangot ;D

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]