Onko kukaan kokenut mitään vastaavaa ? [Musiikki] (Arkkimies 2008-06-17 21:58)
"Kun kappale alkoi soimaan laitoin silmät kiinni ja keskityin kuuntelemaan. Takana oli erittäin miellyttävä ja onnistunut viikonloppu tanssin merkeissä, siispä siinä kuunnellessa kuvittelin yhden aivan erityisen tanssitettavan syliini tanssiin kanssani.
Menin aivan kananlihalle varpaista korviin saakka. Ihokarvat pystyssä silmät kiinni kuuntelin, uneksin ja sitä tunnetta jatkui kappaleen loppuun asti. Se oli siis aivan käsittämättömän hyvä tunne. Minua paleli ja oli samalla lämmin. Lopussa aloin tärisemään vielä. Se meni ja tuli siis jostain syvältä"
Ai että onko tällaista sattunut muille kuin Sinulle? Kyllä vaan. Ja nyt olen naimisissa sen ihastuksen kanssa :)))))
Että jatka vaan varjotansseja kotona tämän mielitietyn kanssa, kohta tapaat hänet varmasti uudelleen! Tai sitten käy niinkuin minulle, että aikaa meni melkein 5kk ennenkuin tavattiin uudestaan - joka ikinen kerta tuon laulun kuulleessa muistin miehen ja värisin. Ja kun näin hänet sitten 5kk päästä, tiesin kenet olin kohdannut ;)