[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Onko kukaan kokenut mitään vastaavaa ? [Musiikki] (Arkkimies 2008-06-17 21:58)

Onko kukaan kokenut mitään vastaavaa ?

Arkkimies
2008-06-17 21:58

Moikka vaan kaikille, olen ollut "kuuntelulla" täällä jo jonkin aikaa. En siis ole kirjoittanut yhden ainoatakaan juttua tai kommenttia tänne koskaan. Vaan nyt on aivan pakko kysyä tällaista, koska tämä asia teki minuun lähtemättömän vaikutuksen.

Siispä asiaan.... Sattui tänään tällaista. Kuuntelin radiota ja siellä alkoi soimaan erittäin kaunis slovari. Olen tätä nimenomaista kappaletta kuunnellut niin monet kerrat ennenkin, vaan koskaan aikaisemmin ei ole tapahtunut vastaavaa kuin nyt.

Kun kappale alkoi soimaan laitoin silmät kiinni ja keskityin kuuntelemaan. Takana oli erittäin miellyttävä ja onnistunut viikonloppu tanssin merkeissä, siispä siinä kuunnellessa kuvittelin yhden aivan erityisen tanssitettavan syliini tanssiin kanssani.

Menin aivan kananlihalle varpaista korviin saakka. Ihokarvat pystyssä silmät kiinni kuuntelin, uneksin ja sitä tunnetta jatkui kappaleen loppuun asti. Se oli siis aivan käsittämättömän hyvä tunne. Minua paleli ja oli samalla lämmin. Lopussa aloin tärisemään vielä. Se meni ja tuli siis jostain syvältä, sellaisesta paikasta jota en tiennyt minussa edes olevankaan. En muista koskaan saaneeni vastaavaa tunne-elämystä.

Nyt kiinnostaisi saada kommentteja tämän kaltaisten asioiden tiimoilta......

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]