Pikavisiitti Paville [Tanssipaikat] (Pia M 2008-06-16 3:21)
Kaiken tolkuttoman synttäribiletyksen keskellä oli sitten pakko livahtaa Paville hengähtämään. Ja mikäs oli livahtaessa, ilma selkeni ja aurinko paistoi, PNP soitti takuuhyvää musiikkia, ja paikalla oli sopivasti tuttuja ja tuntemattomia viejiä. Ja PNP:n valotaulu on oikeasti kova sana, se tosiaan toimii.
Itse asiassa paikalla oli hurjasti väkeä, enemmän kuin edellisenä keskiviikkona tai perjantaina oli. Hiukan meinas vetää lattiaa tukkoon joskus, erityisesti tangoilla, mutta sopu antoi sijaa.
Pavin yleisön ikärakenne on sunnuntaisin kyllä selvästi vanhempi kuin muina iltoina, ja ovat pääosin pariskuntina liikkeellä, muttei se suuremmin minua haitannut. Paikalla kun olin vain kaksi tuntia, niin ne muutamat tutut riittivät oikein hyvin meikäläisen tarpeisiin.
Nippo ja muuvan Parkettien Partavaahto kouluttivat meikäläistä rumban ja cha chaan salaisuuksissa, joo, ehkä siitä mulla joskus valmistakin tulee, hmm... kunhan tässä ikää hankitaankin... :-) lisäksi tehtiin alustava sopimus haamukirjoittajan roolista erään lukevan vaan ei itse kirjoittavan palstalaisen kanssa, bong vaan, oli hauska tutustua :-)
Eräs ikävä juttu johon ehkä Pavi voisi kiinnttää huomiota, oli että terassille jäähdyttelemään mennessäni joka puolella tupakoitiin. Vaikka tupakointi tapahtuukin ulkona, haisee se silti tupakoimattoman nenään ihan yhtä pahalta, ja haju tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin. Sisälle piti mennä tupakanhajua karkuun. Kannattaisi varmaan Pavin sijoittaa ulos johonkin tiettyyn yhteen kohtaan tupakkapaikka, niin että tupakoimattomat tanssijatkin voisivat käydä terassilla viilentymässä ilman ilkeää kessun lemua.
Kello puoli 8 jälkeen piti taas poistua, koska synttäriateria odotti jo lämpimänä Hyvinkään suunnalla. Valkohäntäpeuran sisäfilettä sinappikastikkeessa, voi nam sentään. Täytän kyllä toistekin 40 vee, oli tämä niin mukavaa ;-)