[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Pavi 13.6., tuttu ja turvallinen [Tanssipaikat] (Pia M 2008-06-14 1:54)

Pavi 13.6., tuttu ja turvallinen

Pia M
2008-06-14 1:54

Pitkän leipomsen ja kahden kimppakyydin (Lempäälä ja Tuulos) sivu suun menemisen jälkeen päädyin vanhaan tuttuun Paviin. Eipä pettänyt taaskaan, vaikka väkeä oli vähänlaisesti ja miehiä vielä vähemmän... :-)

Musiikki oli mukavaa ja monipuolista, tosin Susanna Heikin sovitukset joistakin kappaleista olivat turhan unenomaisia ja jazzahtavia. Esimerkiksi sambasovitukset, jotka olivat liian nopeita ollakseen bossanovia, mutta liian utuisia ja sykkeettömiä ollakseen samboja. Muutama muukin vastaava unijazz-sovitus Susannalta löytyi, eivät ehkä kaikkein parhaita tanssikäyttöön. Valitettavasti myös cha chaat oli sovitettu samaan utuiseen tyyliin - Taivaanrannanmaalarit kun soittivat sambat ja cha chaat, oli ote heti selvästi lattarimaisempi.

Jostain syystä olen viime aikoina nimenomaan kantalavallani Pavilla alkanut saada paljon uusia tanssittajia. Naisten haulla pyrin hakemaan useampaa itselleni uutta naamaa, ja se on kyllä palkitsevaa touhua. Mutta ehtivät ne uudet naamat hakea ennen naistentuntiakin joskus :-)

Bongeista mainittakoon Teksu (jonka nimimerkistä sovittiin että jos mie sen kirjoitan väärin, niin syy on hänen virheellisessä tavaamisessa [muka], ei miun virheellisessä muistissa heh), ei siis mitään hävettävää tuommoisella tanssitaidolla, ja vasta syksyllä olet aloittanut, nam! ...ja taaskin bongaus meni niin päin, että Teksu bongasi minun pinssin ja heti siitä arvasi että mie olen mie. Kysyin että lukeeko se minun nenässä, että mie olen Pia M...

Tanssia sain, uusia tanssittajiakin sain, kelpo ilta kaiken kaikkiaan. Lopussa kyllä jo moneen otteeseen haikailin kotiin, mutta aina joku miehen peijakas ehti hakemaan, enkä päässyt narikalle, ihme touhua????? :-)

Saas nähdä toteutuuko Minnemennään laittamani meinaus viettää nelikymppiset sunnuntaina Pavilla. Eikös sunnuntai olekin siellä se vanhempien ihmisten ilta...??? ;-) PNP tosin varmaan tuo Paville sunnuntaiksi muutaman tanssimiehen eikös niin... tuohan, jooko...?

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]