Pavittelua [Tanssipaikat] (Solina 2008-06-12 17:23)
Eipä niistä kameramiehistä mitään etukäteistietoa ollut. Ainakaan minulla. Pavin argentiinalaisen tangon opetus taisi olla se vetonaula joka sai paljon porukkaa paikalle jo hyvissä ajoin ennen klo 19:ää. Hyvinkin lopulle pari sataa kurssille osallistujaa oli paikalla. Sitten opettaja opetuksen välissä ikään kuin puolihuolimattomasti ohimennen mainitsi, että paikalle olisi tulossa kuvausryhmä. Lisäten että jos haluaa pysyä kameran ulottumattomissa pitää mainittu asia ottaa huomioon.
Tuotapikaa paikalle saapuikin Ella Kanninen kuvausryhmänsä kanssa tekemään ohjelmaa Teema-kanavalla pyörivään ohjelmasarjaansa. Yllättävän pitkään kuvausryhmä paikalla pyörikin kuvaten aina välissä. Kuurupiilosilla olo tietysti häiritsi jonkinverran tanssimista. Varsinkin kun kuvauskalusto näyttää vaan pienentyneen ja keventyneen koko ajan aikojen myötä. Kohta se varmaankin mahtuu kuvaajan taskuun.
Sijainnistako vai mistä johtuen, Pavilla on useinkin joku kuvausryhmä tai toimittajia kameroineen paikalla. Asiallisesti niistä on aina kyllä informoitu paikalla olevia.
Kyllä Taavitsainen laulaa osaa. Silti orkesteristako vai musiikin valinnasta johtuen ei anti minua oikein sytyttänyt. Epäuskoisena korvieni kuulemasta olin tunnistavinani vanhan kunnon Adam and Eve kappaleen soitettuna sambasovituksena! Tosin kömpelöhkönä sellaisena.