[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Lista: Oletko löytänyt oman Kultasi tanssilavoilta? (26 vastausta) [Tanssijat] (Mercury 2008-06-08 16:22)

Oletko löytänyt oman Kultasi tanssilavoilta?

Johan Tokes
2008-06-09 15:28

1) Löytyi kyllä ja siitä ensimmäisestä kerrasta lähtien sitä olimmekin 18 vuotta yhdessä. Ei hän tanssia osannut, eikä ollut kiinnostunut oppimaan yhden kurssin yhtä parituntista enempää; mutta ei tanssitaito ollut silloin mitenkään ratkaisevaa - eikä olisi nykyäänkään, sillä tärkeämmissäkin asioissa sopivan kohdalle sattuminen - ja paljastuminen - on hyvin epätodennäköistä.

2) Tällä hetkellä olen jokseenkin vapautunut siitä ajatuksesta, että hänen tarvitsisikaan löytyä mistään tanssitilaisuudesta. Menen tanssimaan, koska pidän tanssimisesta, mutta en viitsi vaivata päätäni muulla. Toki voin joskus yrittää ottaa selville jonkun ajatuksia, jos olen juttutuulella; mutta osoittakoon hän jotenkin sen muun kuin tanssikiinnostuksensa, kellä sellaista mahdollisesti olisi.

Nuoremmille miehille eteläisemmässä Suomessa kyllä sanoisin, että kannattaa pitää silmät auki ja suutakin sopivassa määrin - oli Jenkkapirtilläkin viime lauantaina ainakin yksi sellainen nuorempi nainen, jolle mies kelpaisi (Kovin montaa nuorempaa naista siellä ei "nuorten suosimista" esiintyjistä (Taikakuu, Mikko Mäkeläinen) huolimatta ollut, mutta minäpä nautinkin sitten sellaisista, jotka jo tietävät, ettei minua tarvitse pelätä yrittäessäni heitä tyylilläni viihdyttää).

"Mielen virkistykseksi" vaihdoinkin sitten tänään autoa; viisi vuotta edellistä nuorempaan ja jossa on monta mukavaa ominaisuutta, joita ei entisessä ollut. Naisten osalta vähän käytetyn ja siistissä kunnossa olevan hankinnassa olen pakotettu uskomaan importin paremmuuteen (luotettavuuden vertailussa minulle on niin omien kuin luotettavalta taholta tietämieni/kuulemieni kokemusten takia ihan turha puhua kotimaisen puolesta).

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]