[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Sairaan hyvää Sykettä Pavilla [Tanssipaikat] (Aito 2008-06-05 8:48)

Sairaan hyvää Sykettä Pavilla

Aito
2008-06-05 8:48

Nyt oli kyllä sellaiset tanssit Pavilla, että mä muistan nää vielä mummonakin. Tapahtu nimittäin niin monta kivaa asiaa, mutta myös vähemmän kivaa. Niistä vähemmän kivoista mä varmaan muistankin nää tanssit..... Syke oli korkealla, niin itsellä kuin musiikissakin, olihan orkkana Syke.

No siis kimppakyydillä päästiin lähtemään sovittuun aikaan kun yksi pitkämatkalainen saatiin vielä kyytiin. Harvinaista herkkua on päästä tuon ihanan ystävän kanssa samalla kyydillä tanssimaan. Portilla tapahtui jo ensimmäinen ihana asia, varmaan illan ihanin. Olin pukeutunut mustaan toppiin ja mustaan hameeseen missä valkoisia kukkia. Olin laittanut punaiset hiukseni sivuponnarille ja siihen sellaisen valkoisen kangaskukan. Vanhempi järjestysmies kehui minun hiuksiani, että on kuulemma tyttö laittanut hiuksensa niin kauniisti. Tuli tosi hyvä mieli. Ajattelin että vaik olis kui huonot tanssit niin noiden kehujen vuoksi jo kannatti tulla. Olin myös ajatellut että jos ei haeta, menen lavan reunalle kuolaamaan Sykkeen poikia, vaan eipä tarvittu sitä kikka kolmosta. Ensi valssista lähtien tanssin lähes koko illan, mitä nyt muutamat nopeammat juoksin karkuun ja naistentunnilla muutaman kipaleen istuskelin ja parantelin jalkaani. Naisia oli jossain vaiheessa niin paljon että kun ekaan riviin jäi riviin palautettaessa, niin tuli ahdistus ja pakokauhu että siitä on päästävä pois. Hakijoissa oli sekä tuttuja ja turvallisia miehiä että uusia rohkeita hakijoita. Naistenhaulla hain vielä lisäksi yhtä nuoren näköistä heppua, ihan hänen farkkujensa vuoksi, ne oli niin hienot ;)

Alkuun oli hirmu kuuma. Tai sit mä kävin jotenkin kuumana kun annoin vähän palautetta sille lupauksensa pettäneelle miehelle, josta taannoin kirjoitinkin. Mies kyllä eilen hauillaan paikkasi vähän sitä pahaa mieltä mikä silloin taannoin tuli. Nyt siis kaikki hyvin :D vaikka miestä piti kyllä ensin vähän persauksille potkia, ihan sananmukaisesti ;) Jännä juttu se on, miten joidenkin ihmisten kanssa tuo tanssi sujuu, on nautinnollista ja fiilistelevää vaikka musiikki olisi mitä, vaikka humppaa. Kun se tanssikemia toimii, niin se sitten toimii. Kaunis kiitos vaan paljoista hauista ja ihanista tanssituokioista. Jäi Sykkeen poikien kuolaamisetkin vähemmälle ku olin niin paljon tanssimas. Sitten kun aurinko laski, sitten tuli vähän miellyttävämpi olo kun ei ollut niin kuuma. Ja naistentunnin jälkeen oli taas jopa tilaa.

Tilasta tulikin mieleen se, että eilen tuli ihan hirmu paljon kaikenmaailman kolhuja, joista oikeaan jalkapöytään järkyn suuri ja sinisen musta ruhje. Oli vaan niin huippukivaa etten malttanu edes jäitä mennä hakemaan siihen. Vasemmassakin jalassa on kaksi mustelmaa, toinen aika korkealla nilkassa, joku on selvästi yrittäny potkia mua nilkkoihin. Sit vielä tuli yksi isku silmäkulmaan, juu-u, minulle vaikka olenkin näin pitkä. Mutta ruhjeista viis, kun oli niin kivaa, mutta ei se tietty kivaa ole kun nyt tuon jalan kanssa on otettava rauhallisemmin, ei paljon juoksulenkkejä tehdä. Mutta ei niitä tehtäis muutenkaan, nimittäin siellä tanssien aikana mulla alkoi kurkku kipeytyä ja yö olikin sitten täyttä tuskaa. Taidan tulla siis sairaaksi :(

Syke soitteli jotenkin vieläkin paremmin kuin ennen. Miten musta tuntuu että slovareita tuli enemmän ku ennen vai oonko mä jo tottunu heidän nopeisiin musiikkeihin niin että fuskutkin alkaa kuulostaa hitailta. No varsinkin jos ne menee syliotteessa kun pitää kuunnella tarkasti sanoja. Aika hauskoja sanoituksia, hmmmmmm.

Ilta oli siis aivan mahtava. Matkaseurakin tosi hyvää, kiitos kuskille turvallisesta kyydistä. Tuttujakin oli paljon tansseis vaan niin oli kovaa vienti ettei paljon puheille ehditty. No toisella kertaa sitten.

Savolainen oli laittanu taas yöpalaa valmiiksi ja vei vielä aamulla pojan hoitoon että mä sain nukkua jopa seitsemään. On mulla kyllä kultainen mies :) Tällä mielellä mikä nyt on, voikin vähän sairastaa ja pitää hetki tanssitaukoa ja puuhailla jotain muuta.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]